børdi Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Han vil plutselig ikke ha noen ting. skive får jeg ikke i han, han bare brekker seg. Men uansett hva jeg prøver å gi han nå, så spytter han ut nesten før jeg får skjea i munnen på han. middagsglass, fruktpure av div slag grøt eneste han vil ha er melk. Hva i alle dager gjør jeg? han skal jo ikke ha så mye melk lenger heller. Tips ?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Vi sliter også med å få i babyen vår mat for tiden. Hun er 10 mnd. Må "distrahere" henne med leker/kjøkkenredskap/ sette på barneCD... Klarer da å få i henne litt grøt/middag før hun begynner å spytte det ut/nekte. Hun virker i grunn sjelden sulten. Prøver å gi henne mat hver 4.time. Begynner å bli frustrert nå. Har desverre ingen gode tips til deg
snull Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 unnskyld , men ble bare såå glad da jeg så denne tråden !! Da er vi ikke alene ihvertfall!! Snuppa her nekter også det alleraller meste...nå driver mormor og lager hjemmelagd middag som vi håper hun vil ha..har prøvd ALT...og det er SÅ frustrerende ja!
fru pigalopp Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Du er nok ikke alene om dette problemet. Tror jeg hadde gjort minst mulig nummer ut av det, slik at det ikke blir en makt-greie for barnet. Trøst deg med at det er ingen barn som frivillig sulter i hjel:) Lykke til!
børdi Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2007 takk for svar jenter,,, får bare vente å se om det gir seg ,, sukk.. er så frustrerende for han er sulten, han griner og sutrer hele dagen... Og etter han får melk er han dødsfornøyd..
firemerkersmør Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Jeg sliter også innimellom. Prøver å la være å falle i fella med å tilby han alt mulig. Han får 2 ting per måltid, og hvis det ikke faller i smak blir det ikke mer. da prøver jeg å ta neste måltid tidligere enn vanlig. Sliter litt nå da, for grøten på kvelden har vært "bankers", men i dag tok han 2 skjeer, så tipper han er sulten kl 3 i natt :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå