Gjest Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 å være uten dib var grusomt....... er det noen her??? hællo????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 bip bip:-)) innom nå og da, jobber litt også vet du:-)
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 pjuh...da var det ikke mi maskin det var feil på. kom jo ikke inn.abstinensene var store,hehe men bip bip til deg også ;o)
♥Snulder Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Funker bra vettu:) Er så vidt innom i finværet!
Superlis Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Kjente jeg ble litt glad når siden er fikset igjen:))
Travelmor Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Mista litt motet her og gav opp hele dib - men nå har jeg fått rydda gjennom klesskapene til tre av barna! Så det er jo litt lurt at man blir tvunget til andre ting:-)
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 ja,tror dette var en advarsel fra webmastern,hehe. "ikke sitt å dib hele dagen" fikk gjort litt jeg også ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå