Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å være uten dib var grusomt.......

er det noen her??? hællo????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bip bip:-))

 

innom nå og da, jobber litt også vet du:-)

Skrevet

pjuh...da var det ikke mi maskin det var feil på.

kom jo ikke inn.abstinensene var store,hehe

men bip bip til deg også ;o)

Skrevet

Funker bra vettu:) Er så vidt innom i finværet!

Skrevet

Kjente jeg ble litt glad når siden er fikset igjen:))

Skrevet

Mista litt motet her og gav opp hele dib - men nå har jeg fått rydda gjennom klesskapene til tre av barna! Så det er jo litt lurt at man blir tvunget til andre ting:-)

Skrevet

ja,tror dette var en advarsel fra webmastern,hehe.

"ikke sitt å dib hele dagen" fikk gjort litt jeg også ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...