Gå til innhold

bim treff for april jentene 26 mars.... hvor?


Neverstill

Anbefalte innlegg

tenkte bare jeg skulle legge inn et innlegg her ang. treffet.. er jo ikke så lenge til den 26 så det hadde vært greit å få bestilt...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er det jo avtalt hvor.. coco chalet... bare jeg som ikke hadde fått det med meg...

har noen bestilt? hvem skal være med???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke bestillt enda,men kan være greit å gjøre det..kan bestille imorgen jeg!

Vet ikke helt hvor mange vi blir men har vært rundt 10 stk hver gang,så tar utgangspunkt i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med å komme jeg.... tror knøttet mitt har tenkt til å bli i magen noen dager til ;)

Sees mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bord er bestillt til kl 17.00,så da sees vi på mandag...blir mulig siste treffet dette,med mager iallefall...neste treff blir med vogner og bebiser...

 

God helg alle sammen!

 

Stine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bord er bestillt til kl 17.00...

 

Sees da!

 

God helg alle sammen..

 

Klem Stine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!!

Ikke så mange som er påmeldte i dag? Jeg gikk nesten glipp av det selv..har jeg/vi begynt å bli litt distré, allerede? ;-)

 

Hva trur dere om å ta treffet litt tidligere i dag? Vi er jo ikke så mange ennå, og vi har vel kanskje alle fri i dag? Hva med kl 14, f.eks...er så godt med rolig ettermiddag hjemme...

 

Marte

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

by the way, googla coco chalet och fick fram följande

 

"Gjester varslet Helsevernetaten i Oslo da de så levende rotter i restaurant Coco Chalet. Restauranten er nå stengt, melder NRK Østlandssendingen.

 

Coco Chalet har vært stengt siden mandag 19. august, da gjester oppdaget rottene på restauranten i Øvre Slottsgate.

 

 

Helsevernetaten kom da på en uanmeldt inspeksjon. Inspektørene fant de levende rottene i en eske i et skatoll i serveringslokalet.

 

 

Restauranten ble stengt på grunn av helsefare og er fremdeles stengt."

 

detta var i 2003 då så det är nog ingen fara, men jag tyckte det var lite lustigt, hihi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,satser på at rottene er fjernet...har ikke vært der, men fint å prøve.

 

Får vi kontakt med Stine(Dolly) og Cecilie, tro, evt andre? Noen som har mobilnummer til dem og kan spørre om det også passer for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jag har nummer till stine och christine.

 

kan ju hända att inte alla har skrivit här att de kommer då eftersom vi bestämde det sist vi träffades.

 

ethina tog väl nummren av de flesta sist va? så om någon har till henne så får vi nog tag på många.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Hadde tenkt å komme i dag, men er så sliten og i dårlig form at jeg holder meg hjemme. Dere får kose dere så masse! :-)

 

(Både dere som møtes kl 14 og de som møter opp kl 17 ;-) )

 

-Kristin-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er fortsatt i jobb, og må mest sannsynlig jobbe over i dag! Dette er min siste uke,heldigvis! Så jeg kommer ikke i dag, men gjerne en gang i nære fremtid.

Lykke til, dere der ute som kanskje har fått innen neste gang vi sees ;o)

- Jannicke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

For de som nå er litt forvirra....

Noen av oss møtes kl 15, Men vi vil være der utover kvelden. Så for dere som vil/kan så sees vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir gjerne med kl 15:) takk for at dere spurte:) har nummer til ethina.. skal jeg sende henne en melding? har også nummer til heidi(mamman til william) har hørt at hun skulle tror jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...