Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Jeg er tydligvis ikke en av de som går ned i vekt mens jeg ammer. Går faktisk bare oppover, og jeg spiser mindre enn før jeg ble gravid. Drikker masse vann. Er redd jeg mister melka om jeg slanker meg.. Poden er 4,5 mnd. Tips?
krokofant Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Trikset med å gå ned i vekt er å forbrenne mer enn man får i seg. Spis skikkelig, men spør deg selv om du er sulten før du spiser. Om du er sulten er det ok, om du spiser fordi du kjeder deg er det selvfølgelig feil. Du går ikke ned i vekt ved å sulte deg og ikke ha nok energi til å gjøre ting. Jeg foreslår at du går turer, prøver å trene en del, støvsuge ofte og sånne ting. Da går man ned i vekt, det er aktiviteter kroppen kan jobbe med. Husk at du ikke kan gå ned mer enn 2 kg fett i uka, alt over det er usunt. Kanskje særlig når du ammer. Mye bedre om du går ned på en naturlig måte, og passer på å bevege deg det du trenger, og spise det du trenger.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Eg har ett par triks;) -gå ein tur me eingang du våkne, bare amma å åppi ein jåggedress å avgåre..då får du åpp forbrenningå -spis lide å ofte, kanskje 7 små måltier iløbe av dagen, dette jelpe åg på forbrenningå. -spis mindre karbohydrater, mar proteiner=) -tren minst 3 ganger i ugå. -gå masse tur me bebissen=) Lykke t..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå