*kaisa* Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Jeg må begynne å med å si att det å få barn er det beste som noen gang har hendt meg, og jeg ville ikke tatt ett annet valg for noe i verden, men innimellom er allt så vanskelig... Noen andre en meg som til tider føler att ting bare er FOR tøfft? Jeg er en person som ikke vill spørre om hjelp, og er for det meste allt for stolt for mitt eget beste.. Jeg har en datter på snart 11 måneder, og har ingen kontakt med faren. Jeg elsker datteren min over allt på jord, men noen ganger vill jeg bare sette meg ned å gråte. Idag måtte jeg ta meg sammen skikkelig, for jeg vill ikke att datteren min skal se att jeg er lei meg, men samme hvor mye jeg prøver å smile tilbake til den lille solstråla så føles det ikke ekte.. Blir bare så sliten av å være tillgjengelig 24 timer i døgnet uten hjelp eller tid for meg selv.. noen andre som har det som meg, eller er det jeg som må ta meg sammen? Hadde vært kjempe takknemmlig for alle svar!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 hei kaisa:) opp med humøret..vet alt om dæm nedturan..det der med å ikke spør om hjelp,noen av oss er bare sånn.jeg er en alene papps som bare fikk lyst å svare deg..håpe dagen i dag har vært bedre,uansett.. stå på det kommer tider dær du ser tilbake med stolthet over dæ selv.ha en super dag;)
ayla05 Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 jeg er helt alene om jenta mi på 2 år så vet hvordan du har det. noen dager føles det bare som alt jeg gjør er feil og dette skjer spesielt når jeg er sliten og det er mye som skjer ellers! det jeg da prøver å gjøre er å få noen til å passe snuppa i noen timer så jeg får slappet av litt. hun er i barnehagen på dagtid, men da er jeg på skolen.disse timene prøver jeg å bruke kun på meg selv. enten gå ut og finne på noe sammen med venner, eller bare være hjemme helt alene! lykke til! det finnes flere av oss som har det likens! jeg forguder datteren min og kunne aldri tenkt meg et liv uten henne, men noen ganger er det godt å kun tenke på seg selv. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå