Aprilbebis i magen <3 Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hvorfor ikke man skal sove på ryggen etter 6 mnd? Jeg våkner opp på ryggen hver morgen jeg...
vic_89 med prinsen Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 mener å huske at det var en blodåre, evt hovedpulsåren som kom i klem da, og at det derfor ikke var bra. er ikke fullgått 6 mnd enda, men prøver å sove på siden for å venne meg til det, men våkner alltid på ryggen jeg også!
Én til Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Jeg er akkurat 6 mnd i dag faktisk, og sover fortsatt på ryggen. Har spurt fysioterapeuten min om det samme, og hun sier at så lenge det ikke er ubehagelig, er det ikke farlig!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Legen mi fortalte også dette til meg, men hun sa det bare var å legge en pute under den ene siden av ryggen slik at man ikke ligger HELT på rygg, bare nesten. Husker ikke hva som var grunnen. Poengterte spes dette med å ligge på rygg i forbindelse med å ligge å sole seg på stranda.
2småihus!:) Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Det er noe som kommer i klem ja,men jordmor sa til meg at man snudde seg automatisk lenge før det var farlig! så jeg trengte ikke bekymre meg for det ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå