Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Jeg lurer på om det er andre som opplever at dere er helt annerledes nedentil for å si det sånn. Hullet som babyen kom ut fra er helt annerledes, er egentlig ikke noe hull lenger... Og det som jeg før har kjent på innsiden av hullet (ruglete område inn mot magen rett innen for hullet) det kan jeg nå se. Er dette normalt?? Blir det slik som før igjen eller? Jeg ble klippet, er ikke sikker på hvor mye.. Velger her å være anonym;)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #2 Skrevet 20. mars 2007 Hei Jeg har det akkurat sånn som du beskriver det. Mulig det er normalt siden flere opplever det sånn? Jeg vet ikke. Håper det går seg til etterhvert. Akkurat som om hullet er "stengt" på en måte.. Skal snart på 6 ukers kontroll og får vel var på det da tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Jeg hadde håpet på at jeg skulle slippe gynekologisk undersøkelse jeg, men har funnet ut nå at jeg bør vel ta en for sikkerhets skyld. Det er jo sikker normalt som du sier, men lurer på om jeg noen gang kommer til å bli som før, eller om det alltid kommer til å være slik?? HI
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Her var det også litt ruglete, litt annerledes...men så revnet jeg en del da. Legen sjekket og sa alt var ok, så ta en GU dere også jenter så slipper dere bekymre dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå