har fått lita pia Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 hei..jeg er 28 uker på vei,men det er nesten ingen som tror det..var å skulle levere urinprøve i dag og dem spurte meg hvorfor? jeg sa at det var sånn obligatorisk svangerskapsurinprøve...hun spurte om jeg trodde jeg var gravid..?? flere så ser så liten ut? de nærmeste sier det ser ut sm jeg er max 4 mnd på vei og spørr kor magen min blir av...er det normalt? var myyyye større med første unge???
doble Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Har du snakket med legen din om dette da? Og du har vel vært på Ul å sett at alt er bra..?? Da ser de jo helt eksakt hvor langt du er på vei. Så lenge magen vokser og du kjenner liv i magen, er det vel ikke så mye å bekymre seg over.. Hvis man er høy/lang overkropp skjuler man magen lengre og. Men det er jo litt rart siden du var større sist da.. Snakk med jordmor eller lege du, hvis du bekymrer deg;)
J07+J12 Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Jeg sliter også med det samme. Jeg er 26 +6 og har nesten ikke mage. Folk tror ikke på meg når jeg sier at jeg er så langt på vei, og spør hvor i all verden jeg gjør av babyen inni den lille magen. Men jeg har vært på flere ultralyder og vet at den lille har det bra og det er jo det viktigste:) Men må si at jeg er litt misunnelig når jeg ser andre gravide på gata som har den flotte runde magen, mens jeg bare ser ut som jeg har spist litt masse sjokolade i det siste. Men vi får vel forhåpentligvis tidsnok store mager som vi kan være stolte av vi også får vi håpe:)
bitte 33 Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 da jeg skulle ha nr 2 var det ingen som viste noe om at jeg var gravid før i uke24 . magen kom ikke før i uke30 . fikk en frisk jente på 48 cm og 3400 g
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå