Gå til innhold

Husk å knipe!!!


Hildrandedu

Anbefalte innlegg

Prøver å knipe litt hver dag, men det er jammen lett og glemme altså.

Husker det fort igjen da det kommer en liten dråpe ved nys eller promp....

Så kom igjen alle sammen: KNIIIIIIIIIIIP!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nesten så vi skulle hatt alarm på mobilen som minnet oss på det. Jeg prøver også å få tid til det noen ganger hver dag.... men det er fort gjort å gå litt i glemmeboka enda så VIKTIG det er.

 

Så kanksje vi får lage en egen knipeklubb... når vi sitter på BIM så skal vi knipe... he he

 

Takk for tipset Hildrandedu, er godt å bli minnet på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder denne overskriften på førstesiden. Jeg begynner og knipe nemlig når jeg leser den. :-) VELDIG lett og glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...legen min sa noe til meg sist jeg var på gynekologisk undersøkelse..du må virkelig begynne og gjøre mer knipe øvelser...haha hva ville det si da?? hadde aldri gjort det,men nå har jeg søren meg begynt!!!! men det er sååå lett og glemme da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er sykt, men det er faktisk INGEN hverken på føden eller på 6 ukesrkontroll hos legen (inkl GU) som har sagt at jeg må knipe. Har jo fått d med meg, via venner og dere, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe flink til det der, i hvert fall... :(

 

Ikke bare er det kjedelig og vanskelig å huske, jeg synes jammen det er litt vanskelig også, jeg. Er det bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det også er litt vanskelig. Lett for å stramme magemuskler og rompemusklene samtidig og det skal man jo liksom ikke gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...