PrøvLykken Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Lig med handa på magen, og kjenner på den vesle turboen vår. Etter at h*n blei meir aktiv, har det blitt meir verkeleg for meg. Faren får og kjenna mykje no, og det er so kjekt at det er litt kontakt. Tenk å ver so glad i nokon ein aldri har møtt!!!
fox`y Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Har d på samme måte, er kjempe glad i babyen i magen:) stryker på magen hele tiden... så er livredd d er noe galt som skal sje..huff... håper bare svangerskapet går bra..gleder meg masse til å bli mamma igjen:)
fox`y Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 har d på samme måte:) er blitt kjempe glad i babyen i magen,stryker hele tiden på den:) håper svangerskapet hær går fint, er livredd for å miste.... gleder meg kjempe mye til å bli mamma igjen:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 ja er en ubeskrivelig foelelse aa kjenne den lille inni der!! og som du skriver, tenk aa ver saa glad i noen en aldri har m;tt!!!! Hver gang jeg kjenner at den lille er vaaken og sparker fra seg, smiler jeg fra ;re til ;re.!!! Helt fantastisk!! Min lille baby hihi!! Er utrolig gla i babyen min, samtidig som jeg er saa utrolig redd for den! Bare typen min dunker ved et uhell saa vidt i magen min, skvetter jeg til aa kjefter paa han!! maa jo ikke dunke den lille stakkar hehe.. Dere er heldige med at far faar kjenne den lille.. her er det kansje fuuull aktivitet.. men med engang far eller noen legger haanda paa magen saa blir det stille, hehe... Lille luringen! Men er nok ikke saa lenge til far faar kjenne heller! Kose deg videre med den lille
Snøjente og lille Erik :) Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Jeg skjønner akkuratt hva du mener;) Selv om jeg aldri har møtt babyen min, så er han fremdeles en stor del av livet vårt:) Er så herlig å ligge å kjenne på at han er aktiv og koser seg inne i magen min,
MomInUSA Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Det er helt utrolig - er det ikke? Det er som man sier "having a baby changes everything" - man kan ikke forestille seg at kan kan bli saa glad i noen som man blir naar man faar en baby - og som du sier - det begynner lenge foer den lille er foedt... Livet blir aldri det samme etter det.
antioksidanter Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Ja er det ikke deiligt å kjenne at det er liv der inne!! Du/dere får kose deg masse!!! Man får en ubeskrivelig lykke følelse, som man vokser masse på!! mamma likeså som pappa!! Ta vare på disse moments!! Tiden går fort selv om det ikke alltid virker så...hehe .Ta bilder av magen og hverandre , lag en liten personlig minnebok (trenger ikke være noe høytidligt greie ) syng til magen, snakk med den lille- belive me, når den kommer ut og du/dere feks synger kjente sanger vil barnet falle til ro...(feks: om det sku vær urolig) Vi har termin rundt samme tid også Lykke til videre mamma og pappa, og den lille mva ak30
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Forstår godt hva du mener. Jeg elsker hvert eneste spark, og når den lille hikker eller beveger seg der inne. Fikk vite på fredag at det er ei jente, og da ble båndet til den lille enda sterkere. Stryker meg konstant over magen for tida og gleder meg så fryktelig til å treffe henne i juli!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 Jaa, jeg og! Skjønne nurket mitt! Ante ikke at man kunne bli så øm om hjertet for dette lille vesenet i magen.. helt utrolig følelse! Gleder meg også masse til juli når vi får se vår skjønne jente!
bellamamma Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Samme her! Dette er 2.mann for oss, og jeg synes nesten det er storre denne gangen. Vet litt mer hva jeg har i vente - og du og du som jeg gleder meg til a fa en baby i huset igjen! Er 15 uker idag, og skal pa UL den 13.april. Gleder meg sann til det! Er sa spent pa hva vi har i vente!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå