Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hvor er det blitt av alle friskusene? Gidder nesten ikke gå inn på dette forumet lengre!
ana baroma Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Det er bare å yppe til debatt, så kommer de nok;))
HurraMora Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Min mening er at det er bedre med noen få og seriøse debatter, enn all den skiten som var her før. Dessuten er ikke dette første gangen det har vært en dødperiode her, det skjer med jevne mellomrom.
HurraMora Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Sånn jeg ser det er det bedre med noen få og seriøse debatter, enn all den skiten som var her før. De anonyme som slang ukritisk dritt og hetset andre er ikke savnet hos meg. Mulig at det er dem du kaller friskuser, men jeg kaller dem usaklige og pysete.
HurraMora Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Det er ikke første gangen det har vært stille perioder her. Det skjer jevnlig. Jeg synes det er bedre med få seriøse debatter, enn all den uhyggen som var her før. Friskusene som du kaller dem var stort sett anonyme og skapte stort sett bare gørr her inne.
ana baroma Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Lag litt action selv da!! Så skal du se at de dukker opp, hehe
Gjest Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Som sagt over er det mer utfordrene å svare på en tråd med fylde, har man usakligheter og dritt er kranglesiden åpen for nye.
HurraMora Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Hihi, jeg trodde det var noe feil jeg. Jeg postet og postet, og så kom det aldri noe "på trykk". Plutselig har jeg sagt det samme 3 ganger. Det er action det! =)
Heldige meg:-) Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 Synes tvert om det er mye hyggeligere her inne jeg. Veldig fint å se at man kan ha saklige debatter om det det skal handle om her inne. Før kunne jeg gå inn her og få en ekkel følelse i magen fordi det ble sagt så mye stygt. Nå kan man slappe av. Hihi.. ler av HurraMora. Festlig. Har ikke vært her inne før idag jeg, men har det vært noe krøll på Dib? Spiller uansett ingen rolle!
Travelmor Skrevet 20. mars 2007 #10 Skrevet 20. mars 2007 Ha, ha. Jeg tenkte her var det mange innlegg. La ikke merke til at du hadde postet flere!!! Men de er nå forskjellige alle..
Maud Skrevet 20. mars 2007 #11 Skrevet 20. mars 2007 Det er litt stille og litt mer saklig, men for meg er ikke det kjedelig. Savner ikke personangrep og usaklige argumenter i det hele tatt!
ostekaka Skrevet 20. mars 2007 #12 Skrevet 20. mars 2007 Jeg var i mot at knappen forsvant, det er jeg fremdeles, men jeg er her enda, men det virker som det dør hen, fordi det er så lite debatt i forhold til hva det var. Sitte i flere dager å få to innlegg på en tråd er ikke det mest givende. Jeg mener at siden dinbaby er så stort som det faktisk er, med så mange brukere fra hele landet er det vanskelig å være anonym med nick, i alle fall om en er litt aktiv på de ulike debattene. Sidend et er lagt oppp til åpenhet og offentlig profil etc, bør en ha muligheten til å skjule seg litt om en ønsker. Jeg vet at andre mener dette er barnslig og umodent og bare en unnskyldning for at jeg sikkert ønsker å slenge folk huden full av dritt. Men det er for meg mer at det er greit å ikke blottlegge egne private følelser, skuffelser og sorger, usikkerhet og sjalusi, uten at en trenger uroe seg for blikk når en henter i barnehagen, hun bak kassen på REMA, eller en på arbeidsplassen. Dette gjelder ikke bare for dette forumet, men over hele DiB, og jeg synest ikke dette forumet er det riktige å åpne først. Det blir litt som på skravlesiden, ingen tør si noe om det ikke er det som er mest politisk korrekt. Og det er som kjent mange forbudte følelser rundt stefamilier, ekser, nyepartnere og barn, så da blir det veldig vanskelig å få et fullstendig bilde av hva folk virkelig føler, om det er mange som ikke tør. Og uten det blir det jo litt poengløst, synest jeg.
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 20. mars 2007 #13 Skrevet 20. mars 2007 Inne på Barnimagen er det fortsatt anonymknapp på denne siden.
ostekaka Skrevet 20. mars 2007 #14 Skrevet 20. mars 2007 Ja, det vet jeg, det er heller ikke anonymknapp på "barn som pendler" siden. Pendling angår jo de fleste familiene her inne, det forumet er jo litt overflødig, vi kunne jo selvsagt kuppe det for å være anonym, vi kunne kuppe det på barn i magen. Men for meg dreier det seg om litt mer enn bare det. Jeg mener det er bra med et forum folk som er intressert i kan finne av seg selv, at de som dumper bort i det finner frem, at vi får en tilstrøm av nye brukere, nye erfaringer og nye debatanter. Vi kunne jo lage et helt privat forum et annet sted, men tingen med dinbaby er jo at folkene, brukerene er her allerede. Har selv diskutert anonymt både på kranglesiden og på barn i magen siden knappen ble borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå