tommine Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 har ofte mageknip. noen ganger gjør det skikkelig vondt og jeg må legge meg ned en stund til det går over. hvorfor får jeg dette? er 22 uker på vei og er andregangsfødene. er ikke kynnere jeg kjenner bare skikkelig knip..
buble m spira Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Har også det sånn. Er annengangsfødende og er 26 uker på vei. har oppdaget at deg ofte er luft smerter som gjør så vondt. Spurte Jordmor om det i dag og hun sa at det sannsynligvis var luft. Men er enig i at det er veldig vondt og at jeg blir litt bekymret for at det skal gå utover babyen inni der... selv om jeg tror den har det bra altså )
buble m spira Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Er også annengangsfødende i uke 26 og har også hatt endel mage knip. Har spurt jordmor om det og hun mente det kunne være luft som kommer i klem i tarmen. Må si at det er innmari vondt når det står på og at jeg av og til blir litt bekymret for at det skal være noe galt med babyen, men den sparker og jeg tror den har det bra... Har kynnere i tillegg og kjenner godt forskjell på dem. Fikk forresten beskjed om å prøve å kutte ut melk som drikke for å se om dette hjalp og holde meg unna ting som kunne danne luft i tarmen som løk, erter o.l.
minne Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Hei, jeg har det akkuratt likt, 27 uker på vei og andre gangs og. Ganske ubehagelig noen ganger. Aner ikke hvorfor????
buble m spira Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 ups...så jeg hadde lagt inn to innlegg. Skrev dem inn i går, også så jeg dem ikke etterpå...(tror det var noe feil på siden igår) hvis ikke jeg gjorde feil da ;o)
Marika:):) Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Uff ja, jeg har også hatt dette i det siste. Er i uke 23 nå. Det kommer særlig etter at jeg har spist, så da er det vel fordøyelsen. Det er jo så vondt at jeg ikka kan sitte rolig. Tenkte å høre med legen, men da har jeg jo fått noen svar her egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå