Gå til innhold

Trondheimere her ? el melhus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil bli kjent med livsglad trønderjente? med samboer å to barn ? mine venniner har barn som er eldre enn mine. vært artig å blitt kjent med noen som har barn på snart 3 år, og under året. jeg liker å finne på ting med å uten barn. kino, byen, ut å spise digg mat. høre på musikk. gå turer, skravle shit rett å slett. ikke bare være mor, selv om man er det. skjønne sikkert hva jeg mener? Har fått et inntrykk av det er mye fokus på barna våre, å klart det er jo din baby, sida heter. hehe, men hva med oss mødre da? har da vel annet liv å ? jeg har sittet inne i snart 3 år med mine. Å vært ut tre gang. Det er jo fordi jg har hatt probl, med å være litt borte fra barna mine. Men endelig skjønt at man må ha noe sosialt liv utenom også. er dere ikke enig ? liker musikk, som metallica, å egentlig alt fra a til å. bortsett fra hip hop, danseband å sånn shit. el så håper jeg på pos svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trondheim ja. Men hva er poenget med å være anonym da. Hvordan skal folk kontakte deg liksom?

Skrevet

Melhus her også :). Har en gutt på 6 år, og ei lia tulle på 6 uker :)

Skrevet

Heia , bekalger den, jeg trykket på feil knapp i går. men kosleig å få svar fra dere da:) send meg gjerne info om deg selv til postkassa mi:)

Skrevet

Heia, fortell litt mer info om deg selv,intr osv. send meg gjerne en post .

Skrevet

Er du mye i byen el ? vært på lekeland på Heimdal? syns det virka som et bra sted.

Skrevet

Dytte, dytte dytte. hehe. selsbakk

Skrevet

da bor vi i nærheten, hyggelig å vite hvor du bor anonym. det er jo så lett å bli kjent når en er anonym, meld deg på dib treff med nick så er det lettere å bli kjent

Skrevet

Hei ,jeg bare leste litt å sa at du ikke bodd langt unna ei fra Selsbakk, Kattem jeg da. DU ? Aldri vært på dib før, men veldig lyst. kan du ikke sende meg post da? så får jg hør litt om åssen det er.

Skrevet

Dytter denne jeg. Det må da være flere :)?

Skrevet

Trondheim her:) Datter på 6 og sønn på 8 mnd:9 Sjekk Dib treff sidene. Der er det flere som bruker å møtes:)

Skrevet

Trondheim her (øvre singsaker). Er 24 (i morgen, hurra for meg!) og har en jente på 10 uker sammen med verdens beste mann (han er det jammen mange som er sammen med, hehe...)

Skrevet

Hva???? Jeg er også sammen med den mannen Hihi.... :). Gratulerer med morgendagen, foresten :). Du er jo bare ungdommen ;)

Skrevet

Hei! Jeg bor på stavset! Kommer opprinnelig fra Melhus.

Skrevet

Jeg har også bursdag imorra:9 Blir 29 da:S

Noen av dere som har vært på Dibtreff?

Skrevet

Har ikke vært på Dib-treff jeg, nei....:s.

PS! Gratulerer med morgendagen til deg også Sanna :)

Skrevet

Har vært på Dib-treff ja. Neste er nå på fredag kl 13. Kom da. :-)

På lørdag feirer jeg bursdagen min på mor-barn vis. Vi blir 8 eller 9 mødre med unger yngre enn 9 mnd hjemme hos meg. Gleder meg. :-D

Skrevet

Hørtes hyggelig ut ja:) får se an. ammer du ? kan du ikke sende meg en post , så skriv vi der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...