Gå til innhold

Lang bestillingstid på city cross i Tromsø???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring forhandler og hør. Det kommer an på hvor stort lager de har i butikken, og hvilken farge du skal ha. Som regel må de bestille fra fabrikken i Sverige, og der lager de en farge om gangen. Så du kan risikere å måtte vente lenge! Jeg bestillte vogna mi like etter jul (I Trondheim), og får den i uke 15.

Skrevet

Vi venta 2 mnd på Emmaljunga Duo Edge hvertfall..

Har ikke så gode erfaringer med Sjarmtroll når det gjelder bestilling av ting og tang.. De glemmer å bestile, glemmer å ringe om at det har kommet osv.

Skal du ha den i sommer så bør du bestille tidlig for Emmaljunga har somemrferie en hel mnd midt på sommern og da gjør de ingenting :)

Skrevet

Synd de er den eneste butikken av sitt slag i Tromsø. De hadde kanskje hatt flere kampanjer på ting og tang hvis de fikk konkurranse om kundene...

Har termin i slutten av mai, så vi er litt seint ute med å bestille vogn. Ingen krise for vi har ei gammel vogn vi kan bruke også, men det er no mere stas med ny fin vogn!

Klare ikke å bestemme hva vi skal velge, hardbag eller softbag city cross eller cerox.......

Skrevet

ja det er synd. jeg bestiller det meste jeg skal ha til babyen på nett, sparer masse penger på det. Desverre er det ikke noe vits å betille Emmaljunga å nett, det er samme priser over alt, stort sett.

Men viss du bestiller nå så skal det vel gå greit å få den før termin! , Viss alt går som det skal så er ikke Sjarmtroll vanskelige i det hele tatt, det er bare viss det blir utsettelser og sånt at de av og til tuller litt.

Kan desverre ikke hjelpe deg med vognvalget.

Vi skal ha en Bugaboo, den må jeg bestille fra et annet sted.

Skrevet

ofte lang leverings tid ja, vi bestilte emmaljunga classic sports vogn i uke 2 ca. å den får vi neste uke så vi har venta11 uker på den å det er ei heilt vanlig blå vogn

Skrevet

Har også handla mye til babyen på nettet, men har ikke inntrykk av at det er noe særlig billigere enn i butikkene. Greit å handle vogn lokalt, hvis det skulle være noe å reklamere på(det er det jo ofte..)

Skrevet

Har du handlet i Norge?

jeg har importert 3 vogner fra nederland og det var hvertfall MYE billigere.

På Bugabooen sparer jeg 2000 kr på å bestille fra babytrader.nl. Men norske nettsider er sjeldent billig

Skrevet

Har handla i Norge ja. Har forstått det slik at emmaljunga bare kan kjøpes i butikker. Vet du noen utenlandske nettbutikker som selger ting og tang til babyer?

Skrevet

Ja, har også sjønt det sånn at Emmaljunga bare kan kjøpes i butikk. Det er vistnok noen nettbutikker som sender, men da må man ringe inn bestillingen sin, og det er ikke noe å spare på det mtp. fraktkostnader og moms.

Jeg har bestilt vogner og bilsete på:

www.kidsroom.de (Quinny og Maxi Cosi)

www.babyjungle.nl (TFK, OTH, Easywalker bl.a.)

Skal handle Bugabooen på www.babytrader.eu. De sender fraktfritt for ordere over 500 euro, i tillegg får du 50 euro rabatt på første bestilling. De har Bugaboo og Stokke.

Har handlet en del danske designklær (som ikke er så dyre egentlig) på www.emma-dilemmakids.dk, www.filabel.dk og www.prinsesserogpirater.dk. Mye billigere enn å handle i butikk i norge.

Skrevet

Var der i januar og har termin i april han sa da at det var i verstefall 3 .mnd ventetid.. bestilte den da. har jo termin i april. å det er snart gått 2 mnd ennå ikke kommet!!! så håper den kommer SNART!!! kommer å ann på hvilken farge.. men belag deg på 3 mnd så har du god tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...