Lykkelig til snart to:) Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hvor mye tar dere oppi? Har kjøpr malt nå, men det står ikke mye man skal ta...
Heira☆ Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Jeg bruker malt i mme, i teskje i flaska. Er litt opp og ned hvor mange ganger om dagen.
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Jeg bruker kanskje en teskje i 180 ml vann. Mulig det er for lite, men tror det blir altfor søtt om jeg har i noe mer. Ikke bra om de venner seg til at det er for søtt heller. Men jeg bruker det ikke hver gang, kun innimellom. Nå har hun blitt litt hard i magen, men det er sikkert pga grøten, så nå får hun da malt i melka.
Jente 28 Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Hei, vet ikke om jeg har fasit svar, men det fungerer for oss. Jeg tar skjeen han spiser av og dupper rett nedi malten og opp igjen, lar det renne av litt før jeg blandet det ut i det varme vannet før grøten blir blandet i..
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 bruke malt i melk å grøt.. heller det en hard mage..
Nicita73 Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Bruker det i hver flaske, så jeg bruker ikke mer enn en 1/2 teskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå