Stine_ Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Noen som vet om noen steder på nett der jeg kan finne blomster kurv til brudepike??
To gutter + spire Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 på www.bryllupsweb.no har de . De koster ca 400 kr . Litt drøyt synes jeg da - de er jo kjempelett å lage selv - kjøp en kurv i en hobbybutikk - mal den hvit og fest på hvite sløyfebånd. koster max 50 kr! Det skal jeg gjøre.
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 skal dere ha en slags blomsterbukett oppi der da eller??
To gutter + spire Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 vi har tenkt å ha roseblader oppi - slik at hun kan strø de nedover kirkegulvet . skal høre med kirken for sikkerthetsskyld om det er lov. hvis ikke , skal hun ikke ha kurv - men en minibukett som matcher min.
Irmelinn m/spire Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Det må da være lov, ble iallefall gjort i pappa sitt bryllup. Men det er jo ikke sikkert at alle kirker tilater der. Det vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå