Gå til innhold

Fått jeksler,da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt har nå fått alle 4 første jekslene.

Han er straks 17 mnd. 8 tenner på en gang var tøfft. Tror han skal sove bedre om natta heretter ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, her tyter det fram! Lillegutt er snart 17 mnd han og, 1 jeksel er helt ute og 3 til er på vei. Sikkert ikke noe behagelig :(

Skrevet

Snuppa på 14 mnd(uff, hun ble visst 15 mnd for noen dager siden-som tiden flyr), får 4 jeksler på en gang nå. De to oppe har kommet gjennom, men de to nede er litt vrange av seg.

Stakkar vennen min.

Skrevet

Gutten min fikk også alle 4 jekslene på en gang. Og så kom 4 hjørnetenner rett etterpå. Stakkars, var nok ikke bare greit... :)

Skrevet

Huff... på en måte er jeg visst glad for at TL kun har de to fortennene nedi enda :s Misunner ikke ungene de jekslene som skal opp :/

Skrevet

Isack fikk alle de fire første jekslene i jula han. Da var han 11 mnd. Hehe.. Litt tidlig ute:)

Skrevet

Hvordan har deres små reagert på jekslene? Jenta mi holder på å få tre på engang nå, pluss en annen tann og jeg kjenner ikke igjen jenta mi stakkar. Hun er utilpass, sover dårlig og veldig sutrete. Har prøvd Dentinox, men føler vel egentlig ikke at det hjelper så mye. Hun nekter å pusse tenner om dagen også...sikkert ømt og sårt. Håper hun får det bedre snart!

Skrevet

Hvordan reagerte deres små på jekslene? Jenta mi på 15 mnd holder på å få 3 nå, og hun sover dårlig både dag og natt, spiser dårlig og er veldig utilpass... kan det være pga tennene eller? Får heller ikke pusse tenner om dagen, det er sikkert både sårt og ømt stakkar... Håper uansett årsak at hun snart føler seg bedre:)

Skrevet

Her kom de fire første jekslene samtidig en uke etter ettårsdagen. Stakkar lille, da var det ikke greit å være liten gutt:-(

Nå er han 17 mnd og alle fire hjørnetennene tittet fram samtidig i forrige uke. Heldigvis bare fire tenner igjen før vi er ferdig for denne gang!

Skrevet

Jepp da, de fire første jekslene kom samtidig en uke etter ettårsdagen. Fæle greier.-(

Nå er han 17 mnd og hjørnetennene har akkurat tittet fram. Alle på en gang nå også. Bare fire tenner igjen til vi er ferdig i denne omgang:-)

Skrevet

Tror vi har vært heldige med tannfrembrudd. 4 jeksler kom på en gang, men merka det ikke på noen annen måte enn at vesla sikla noe enormt. Håper det fortsetter slik med resten av tennene også.

Skrevet

Huff ja, Lucas fikk de da han var 11-12 mnd.. tok en måned med nattevåk og tull før alle 4 var fremme :(

Skrevet

Han har vært utrolig sutrete. Vi har brukt en del smertestillende på han,spesielt på kvelden.

Han er bedre nå,så det er kanskje håp om å få litt roligere kvelder og netter i nær framtid. Hjørnetennene har ikke helt brudt fram oppi munnen enda, så det er dem som presser på nå.

Det må jo være vondt. kan iallefall ikke skjønne annet, for det lager jo hull i tannkjøttet mens de presser seg fram.

Skrevet

Her kom alle 4 jekslene som perler på en snor ved 15mnd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...