Gå til innhold

Jippi, nå har jeg solgt bilen vår!!

nicco

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tok sin tid, men i kveld ble jeg endelig kvitt vår 7-seter til en grei pris. Så på onsdag drar jeg til Trondheim for å kjøpe 9-seter , det MÅ holde...

Er det noen babybutikker litt utenfor Tronheim sentrum som er verd et besøk? Orker ikke tanken på å svirre rundt i sentrum med ny stor bil og lete...Har heller ikke så god tid, skal tilbake til Ålesund før mannen min skal på nattevakt....Men det jeg gleder meg aller mest til er å være helt alene i flere timer....tror jeg tar meg god tid, jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da håper jeg at du hadde en fin tur til Tr.heim i går. Hvilken bil solgte du og hvilken har du kjøpt igjen? Vi er også på jakt etter en ny bruktbil, men er ikke helt sikre ennå på hva det blir. Har Toyota Carina og har kikket på Toyota Avensis. Kanskje vi kjøper ett annet merke også som flerbruksbil, men vi vet ikke ennå. Vi blir jo 5 til sommeren og det kan kanskje være greit å ha en litt større bil:-)

Skrevet

Jeg solgte en Peugeot 807, som var en 7-seter. Flott bil med mye sikkerhetsutstyr og komfort, kan anbefales. Til 5 er den veldig fin for du kan ta ut alle setene du ikke trenger. Solgte den til noen med 3 barn og hund.

Vi kjøpte oss en Opel Vivaro, 9-seter. Jeg har hatt både Caravelle og mercedesv-klasse, men denne overrasket med å være utrolig lettkjørt. Så til nå er vi fornøyd. Ikke det samme som personbiler, men siden vi har valgt å ha så mange barn, så får vi bare velge bort sporty bil....

Skrevet

Gratulerer med ny bil! Vi har også lagt ut bilen vår for salg, men har ikke hatt den store responsen ennå. Dersom vi ikke får solgt den, så beholder vi den. Er kjempefornøyd med den, og har egentlig ikke noen annen grunn til å selge enn at mannen min kunne tenkt seg den nyeste modellen... Vi venter vårt 1. barn, så har derfor ikke behov for så stor bil, men det er jo utrolig hva man fyller opp i bilen dersom man har plass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...