Snartmammatilto :-) Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hei! Jeg har ei nydelig jente på 9 mnd som har blitt en skikkelig mammadalt! Dette kommer særlig til utrykk i enkelte situasjoner, og jeg syns ikke det er noe moro i det hele tatt! Hun har alltid vært veldig glad i mammaen sin, men enkelte ganger er det faktisk nesten pinlig. I det siste vil hun ikke være hos pappaen sin i det hele tatt, hun bare illskriker helt til jeg kommer og tar henne opp. Det hjelper ikke om jeg sitter rett ved siden av en gang. Det samme gjelder når hun er hos farmor og farfar også. Da vræler hun hvis jeg er i nærheten, og gir seg ikke før jeg tar henne. De bor i en annen by, og de treffer ikke barnebarnet sitt så ofte. Men min familie bor mye lenger unna, og de treffer henne enda sjeldnere, men da er hun ikke på den måten. Jeg har ingen uoverstemmelser med min svigerfamilie, og jeg har et helt normalt forhold til min samboer. Vi er ofte sammen med andre som har barn, og da leker hun rolig sammen med de andre barna, og er overlykkelig over å være sammen med andre. De andre voksne kan snakke til henne og holde henne, og det går bra. Hun er også ofte på barnepassen på SATS, og det går også som regel greit. Men når hun kommer hjem og skal være sammen med pappaen sin, så er det baluba. Jeg er helt fortvilet og ønsker ikke at det skal være slik. Pappaen blir også selvsagt lei seg. Er det noen som har opplevd noe lignende? Er dette normalt? Jeg blir glad for seriøse svar! Hilsen fortvilt
Manx -med Loppa & Klumpen Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Klumpen her (9 mnd) er akkurat likedan. Mamma er helten, og alle andre er ok (en liten stund) - bortsett fra pappa. Her en dag begynte han å hylskrike da pappa kom hjem fra jobb og sa hei til han. Gjentok seg mange ganger utover kvelden. I dag var han likedan. Heldigvis har pappa en godjente på snart 3 som forguder ham:-) Går nok over, kan du si til din mann! Klem:-)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Det er normalt. En periode på 1-3 mndr hvor der bare er mamma som gjelder har nesten alle små. Det går over av seg selv, ingenting dere kan gjøre for å få det til å gå over, men er en god ide å unngå å ha barnevakt eller være borte mer enn en time eller to før det går over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå