Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 gutten min har ikke fått tenne enda, men det virker som de er på vei.han ser ikke ut til å ha noe vondt på dagtid, da er han alltid blid og tilfreds. men på netten, litt utpå gråter han veldig sårt, akkurat som han har vondt- roer seg veldig når han kommer inntil meg. har de mest vondt i munnen om nettene når tennene kommer eller er det tilfeldig? noen erfaringer? han er 6mnd
så var vi 4 Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Martin har det helt likens som gutten din. gråter og gråter i timesvis. Ga han en paracet i går og da gikk det bra, men kan jo ikke fore de med paracet heller...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 jeg har kjøpt den denitinox eller hva den heter, men kan man bruke den før tannutbruddet på en måte?
så var vi 4 Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 du kan jo prøve og se om det hjelper, her hjalp det ikke i det hele tatt.
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Se om den hjelper, den hjalp veslemor her litt. Jeg ga henne paracet noen dager for at hun skulle slippe å ha så vondt og den var utrolig effektiv. Blir ikke pillemisbruker av å gi paracet et par netter når de åpenlyst har så vondt! Veslemor her er 7 mnd og har fått paracet tre ganger når det har vært vondt. Hun har fått to tenner nede nå og synes vi har fått den gamle jenta tilbake enn så lenge, virker ikke så plaget lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå