Trollet73 Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hva foretrekker dere av følgende eksempler? - Kjøpe én av hver, tilsammen 40(!) ulike pakker Jolee's til en gitt sum - Kjøpe feks 10 - 30 stk ulike tilfeldig valgte pakker til en gitt sum - Kjøpe én og én pakke (se hvilke og bestemme selv) til en litt høyere stykkpris. Siste alternativet krever litt mer administrasjon (jeg må ta bilder av alle), og jeg må bruke lengre tid på å bli "kvitt" dem. Det første alternativet er best for meg, og billigst for dere. Det er kanskje hyggelig med forundringspakke også ettersom man da ikke vet hvilke pakker man får.
Trollet73 Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har tenkt litt på egenhånd nå, og begynner med det beste tilbudet først (begrenset antall): - Er noen interessert i 40 ulike pakker Jolee's Boutique og Jolee's by you til kr 400,- + porto? I såfall: Signer her! Dette er ca 1/4 av prisen i butikken. Superbillig! NB! Jeg har ikke mottatt pakken ennå, men den er hos posten til fortolling.
Jippi! Maibaby! Skrevet 20. mars 2007 #3 Skrevet 20. mars 2007 Jeg er fremdeles interessert, og synes 40 ulike pakker til 400 + porto er kjempebra!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 dette hørtes intr ut..hehe men hva er det?
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 hihi fant ut hva det er=) jeg er intr=D
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Anbefaler alle som vil ha billige Jolee's å sjekke ut amr. nettbutikker og ebay, blir fort bra billig det!
Ravna Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Jeg er interessert! Pakke til 400,- høres veldig bra ut, men jeg er også interessert i å kjøpe èn og èn dersom du kommer til å ta bilder (eller bare beskrive hva som er i pakkene), ettersom det er mange temaer jeg ikke har noe behov for.
snuppelure 74 Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 Så bra da ) Ble det noe fortolling/moms på dette eller ?
Trollet73 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. mars 2007 Nei, det var visst med det andre jeg kjøpte på Posten. Moms og gebyr kom på 750,- Sure penger allikevel...
Trollet73 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. mars 2007 Ja, veldig mye fint. Jeg får ikke sendt deg melding når du ikke har profil. Kan du opprette en?
cheni Skrevet 28. mars 2007 #16 Skrevet 28. mars 2007 Da har jeg laget meg profil! Vet ikke hvordan jeg sender melding, så det er fint om du sender meg en først! (litt grønn på data...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå