Gå til innhold

Til dere som var interessert i Jolee's!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekker dere av følgende eksempler?

 

- Kjøpe én av hver, tilsammen 40(!) ulike pakker Jolee's til en gitt sum

- Kjøpe feks 10 - 30 stk ulike tilfeldig valgte pakker til en gitt sum

- Kjøpe én og én pakke (se hvilke og bestemme selv) til en litt høyere stykkpris.

 

Siste alternativet krever litt mer administrasjon (jeg må ta bilder av alle), og jeg må bruke lengre tid på å bli "kvitt" dem.

Det første alternativet er best for meg, og billigst for dere. Det er kanskje hyggelig med forundringspakke også ettersom man da ikke vet hvilke pakker man får.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt litt på egenhånd nå, og begynner med det beste tilbudet først (begrenset antall):

 

- Er noen interessert i 40 ulike pakker Jolee's Boutique og Jolee's by you til kr 400,- + porto?

 

I såfall: Signer her!

 

Dette er ca 1/4 av prisen i butikken. Superbillig!

 

NB! Jeg har ikke mottatt pakken ennå, men den er hos posten til fortolling.

 

 

Skrevet

Jeg er fremdeles interessert, og synes 40 ulike pakker til 400 + porto er kjempebra!

Skrevet

Hva med å lage temapakker?:)

Skrevet

dette hørtes intr ut..hehe men hva er det?

Skrevet

hihi fant ut hva det er=) jeg er intr=D

Skrevet

Anbefaler alle som vil ha billige Jolee's å sjekke ut amr. nettbutikker og ebay, blir fort bra billig det! :D

Skrevet

Jeg er interessert!

Pakke til 400,- høres veldig bra ut, men jeg er også interessert i å kjøpe èn og èn dersom du kommer til å ta bilder (eller bare beskrive hva som er i pakkene), ettersom det er mange temaer jeg ikke har noe behov for.

Skrevet

Pakken kom i dag!!!

Skrevet

Så bra da :o)

 

Ble det noe fortolling/moms på dette eller ?

Skrevet

You bet!!! Nesten 1000,-

 

:-(

Skrevet

Nei, det var visst med det andre jeg kjøpte på Posten.

Moms og gebyr kom på 750,-

Sure penger allikevel...

Skrevet

Litt opp så dere ser det.

Skrevet

Jeg er interessert! Var det mye fint i pakken?

Skrevet

Ja, veldig mye fint.

Jeg får ikke sendt deg melding når du ikke har profil. Kan du opprette en?

Skrevet

Da har jeg laget meg profil! Vet ikke hvordan jeg sender melding, så det er fint om du sender meg en først! (litt grønn på data...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...