Gå til innhold

Nytt medlem i novemberklubben


tarante - keisersnitt 29/1

Anbefalte innlegg

Har visst at jeg er gravid siden forrige lørdag. Testet to dager før forventet mens, og på den digitale CB stod det Gravid (mot mange ganger tidliger, ikke gravid...) Har ei jente født i 2004, og hadde en SA i mai 2006. Tok 9 måneder å bli gravid igjen etter den. Fikk en blødning i går, og tenkte med en gang abort... men det var bare den ene gangen det var endel blod, etterpå har det bare vært litt rosa og brunt, ingen uvanlig store smerter, men det hadde jeg ikke under SA forrige gang heller. Optimismen går opp og ned etter hvor mye blodrester det er på papiret. Tenkte å vente et par dager til før jeg kontakter lege. Hjertet begynner å slå en gang mellom i morgen og fredag. Har foreløpig termin 19. nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse, håper alt blir å gå bra:)

Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen her hos oss...Skjønner du blir litt engstelig, men de sier jo at det er ganske vanlig å ha litt småblødninger, etter samleie etc. Jeg har aldri abortert, og har 3 jenter. Men er kjemperedd for at det skal skje, så jeg tørr ikke å ha samleie enda. Tidligere graviditeter hadde jeg ofte småblødninger etter det, og måtte til sjekk med ul og div. Er veldig forsiktig jeg enda!

Ønsker deg lykke til masse.Det går sikkert bra:-)

Jeg har termin 3 dager etter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...