Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hva slags pynt skal dere ha på deres bord? Tenkte å pynte litt annerledes på vårt bord enn de øvrige bordene. Tips?
Leieboer funnet! Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Vi hadde kransekaka og brudebuketten foran oss på bordet.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Jeg tenkte å ha brudebuketten og lys (to svaner som sammen danner et hjerte) samt noe som strøs utover bordet. Kransekaka setter jeg på kakebordet sammen bryllupskaka.
Frøken Bollerund Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Skal ha brudebuketten forran oss, så blir automatisk annerledes enn de andre bordene med blomster og slikt da. Ellers tenker jeg på å ha kandelabere på vårt bord, og vanlige lysestaker på de andre bordene.
Rådvill Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Vi skal ha et flatt oasishjerte fyllt med røde roser liggende på bordet forann oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå