Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 lillegutt har blitt lagt en gang mellom 20 og 2030, den siste uka har han vært så trøtt så jeg har lagt han rundt 1930, de siste dagene har han sovnet rundt 1730 og han sover om jeg ikke vekker han, nå er kl 19 og jeg har prøvd å vekke han flere ganger uten hell, han bare snorker videre. Litt tidlig å legge han 1730, da våkner han vel i 5 tiden, grøss. Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Har lille gutt fortsatt lang dupp på dagen? prøv å gi han en litt lengere dupp ved å gå en tur med vogna eller noe... men start med duppen litt tidligere... det hjalp til meg...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 han har 3-4 dupper på rundt 30-60 minutter fra han står opp til ettermiddagen, da kan han sove og sove og sove, dette har jo gjort til at nattesøvnen har blitt dårligere også, han våkner nesten hver andre time, ligger å skravler, sparker og vrir seg, jeg gir han smokken etter en stund, og da blir det som regel stilt, men nå har han begynt å våkne kl. 6 i steden for 7, syntes 7 var tidlig nok jeg;) Han er snart 6 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå