Gå til innhold

Hvilke sko anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe de første skoene til gutten min og lurer på om dere har noen erfaring med hvilke merker som er best. og hvor lenge er de i en størrelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som har noen erfaringer? geox, skofus, ecco ... ?

Skrevet

Du er inne på noe der ja... Må nesten prøve på for å se hva som passer barnefoten :-)

Skrevet

Det jeg opplever som viktig, er at du får sko som er store og brede nok til barnet ditt sine føtter. Ta med barnet til en skobutikk og få de til å hjelpe deg å velge ut riktig sko.

Føttene vokser i rykk og napp, og er veldig forskjellig hvor lenge de bruker en str. Jenta mi begynte på ca str 19 da hun var ett år. På et halvt år nå har foten vokst ca 2 størrelser.

Av merker, så er det vel trygt å kjøpe kjente, som Ecco og Ponny. Lykke til:)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med reiter...har tre par av dem, to gore tex og et par gåsko...de selges på skoringen bla. Men grunnen til at jeg er fornøyd med den er jo hvordan den sitter på foten til akkurat min sønn...som hun i skobutikken sa så spiller det mye mer rolle enn "best i test". Men er det gore tex så garanterer jo butikken for vantettetheten:) Det gjør de i alle fall på reiter..

Så jeg ville bare prøvd meg frem på hvor bra skoene sitter=)

Skrevet

Takk takk, da får vi teste litt i skobutikken :-)

Skrevet

Ecco har sko som er tilpasset nordiske føtter, de er litt breie. Dette er perfekt for min sønn, har kun brukt Ecco til ham siden de første i str 19. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...