Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begynt å gi grøt på ettermiddagen. når gir dere? Når legger dere barna? Prøver å legge i sju, halv åtte tida. bør jeg gi rett før ho skal sove?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammelt er barnet ? å ammer du ? jeg fullammer ennå. hun er 5 mnd. begynner med grøt om en mnd. å gir grøt en gang om dagen første mnd, så øker jg til to gang . spør helsesøs , el .

Skrevet

Vi gir kveldsgrøten mellom 1715 og 1745, og da tar vi kveldsstellet etterpå. Han er i seng litt før 18. 30.

Skrevet

Vi gir også grøten før hun skal legge seg. Begynner med kveldsstellet kl 19 så er hun i seng til kl 20, og sovner godt. Hun får da grøt og melk,

Skrevet

Jeg gir grøt når vi andre spiser frokost her og sånn i halv sju - sju tida. Ikke gi grøten rett før hun skal sove. Tenk på om du skulle spist et stort måltid rett før du la deg. Da blir en urolig i magen og sover dårligere. Min legger seg halv åtte - åtte.

Skrevet

Har ikke tenkt på det sånn, men frøkna her sover iallefall veldig godt, da hun legger seg 20 og sover til rundt 0630.

Skrevet

Eg gir grøt i 11-12 tida, og mme etterpå... Og da sovner hun, og når ho da våkner igjen i 16-17 tida, får ho middag og vann, og mme etterpå... Legges kl 19...

Skrevet

Han får grøt kl 0930 og kl 1730, prøvde å gi rett før leggetid, men da syntes jeg han sov mer urolig.

Gir mme før leggetid som er mellom 1930-2000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...