Gå til innhold

Til jordmor for første gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til jordmor for første gang til onsdag og da er jeg 27 uker på vei. Er veldig spent....

Hva kan jeg forvente meg i tillegg til denne rutinesjekkingen? Hos legen går jo alt veldig fort og det er ikke mye man får tid til å snakke om. Noe jeg bør spørre jordmor om? Akkurat nå kommer jeg bare på dette med svangerskapskurs og evt. visning på fødeavdelingen. Andre ting man prater om hos ei jordmor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er førstegangsfødene og lurte litt på alle de ulike smertelindringsmetodene som finnes på "mitt" sykehus. Hvorfor bør jeg ta/ikke ta epidural, lystgass ol.. Er det vanlig å få klyster, hva om man ikke rekker å få det?

I tillegg spurte jeg endel om fødestillinger..

Jordmoren jeg var hos var utrolig flink og tok seg god tid til å forklare meg det jeg lurte på. Håper du får svar på de spørsmålene du kommer til å ha.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg er også førstegangsfødende, men tenker ikke så mye på fødselen i grunn,jeg... Kanskje det er dumt? Tenker litt sånn at det tar jeg som det kommer. Men kanskje greit å vite hva dem har å tilby på sykehuset mitt av smertelindring ja. Takk for kjapt svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...