Superlis Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Nå har det vært så masse snakk om vogner her inne at i dag har jeg bestilt meg ny vogn....en GT sport joggesak...Er blitt ganske flink til og gå på tur,har planer om og gå enda mer,og trengte en litt bedre vogn. Håper jeg får den snart,skulle sendes i dag:)) Var stormtrekk også,så da blir ikke været noe hindring lengre..........
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 hurra meg rundt for nye vogna di! nå tenker jeg det blir fint å gå vestlandstur! Men ikke mate endene rundt Mosvannet ;-) Rottene har inntatt byen.... OOOÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! :-)
Superlis Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Hadde en rotte engang,men den var tam og bare en av:)) Husker det var rotteinvasjon i Bergen et år også...ikke da når svartedauen kom altså.....hehehe
Superlis Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 Hadde ¨rotte en gang i tiden,men den var søt,tam og bare en av! Husker det var rottinvasjon i Bergen et år også...ikke da når svartedauen kom til lands altså....hehehe..er ikke så gammel:)
Superlis Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 Skjer skumle ting her..svarer og lagrer på innlegg,men ikke noe skjer..plutselig popper det vel opp mange make svar fra meg..huff og huff:( Det jeg ville si er at jeg hadde faktisk en rotte en gang,men den var søt,tam og bare en:=) Husker forresten at det var rotteinvasjon i Bergen en gang også..ikke da svartedauen kom til landet..hehehe er ikke sååååå gammel!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Gratulerer med ny og gild vogn:-) Vi har en GT Safari og er superfornøyd med den - god å trille med store hjul:-))
phantomet Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Gratulerer så mye med ny vogn!! Spennende å se hvor lenge du må smøre deg med tålmodighet....
phantomet Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 Hvor ble alle svarene av? Jeg som gratulerte med ny vogn.....? Enda en gang grattis. Håper du ikke må vente så lenge på den... Jeg er ikke den mest tålmodigetypen selv...for å si det mildt... (Ser at det var mitt forrige svar som var registrert i oversikten...men her var det jo ikke)
Superlis Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2007 Huff ja har vært mye rot på disse sidene:)) Ringte faktisk fra butikken i går og sa at de skulle sende den med en gang..det håper jeg:))
Maud Skrevet 20. mars 2007 #11 Skrevet 20. mars 2007 Ny vogn er kult, gratulerer! Da blir det nok mange lange turer til nærmeste kafé ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå