Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 er 25+4... hehe.. har klaga her inne før ang dette... da var jg kanskje 19 uker eller noe.. magen burde jo komme fram snart nå!? hehe... folk tror ikke at jg er gravid vettu... burde vel egentlig bare være glad til da, hehe, men alikevel!=) har heller ikke gått opp i kg... jaja..=) måtte bare klage litt..=)
Dragemor Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Det syns da at du har en gravidmage! Syns den var fin jeg:)
Nina-med passasjer Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 har du bilde eller? og magen kommer nok etterhvert,vær glad for at du ikke er så stor enda:) den kommer nok:) men skjønner at det er kjedelig,har ikke så veldig stor mage selv,er 23+3 i dag.og syntes det er veldig stas med mage:)
minime<3 in belly Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Jeg var inne på siden din og så bildene dine, jeg syns du har bra mage jeg for å være førstegangs å være så smal som du er. Du er jo ikke tynn, men slank og da syns jeg du har helt fin passform på magen med antall uker. Har ei på jobben som har termin i dag... Hun ser ut som hun har 3 mnd igjen.... Men det er jo helt avhengig av hva slags utganspunkt man ahr. Hvordan var moren din når hun gikk gravid?
Entil? Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 ahh...jeg skrev nettopp inn et samme innlegg som dette på skravle sidene...jeg blir i uke 19 på onsdag og ingen kan se det på meg heller...kan ikke se det selv engang...ser bare feit ut...ahh....vill også ha en sånn fin hard gravid mage som andre her inne har;)
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 hei koslig med svar alle sammen.. hehe=) burde vel være gla til ja, men uansett..er jo litt stas med mage å da! moren min hu var gedigen hehe:p
kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 jeg kikka også på bildene dine og du har jo absolutt mage!!! du har større magen enn meg, og jeg er uke 23/24 og andregangs. magen kommer sikkert til å vokse mye framover. med min første blei jeg kjeeeempe stor de siste 4 ukene, spesielt de 2 ukene på overtid blei magen stor. lykke til. ikke bekymr deg hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå