Luka har 4barn♡ Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Har bare sporadisk vært her inne. Men nå skal jeg presentere meg skikkelig. Jeg er 42, har 4 flotte unger og 3 katter. I tillegg er jeg så heldig å ha en hyggelig mann som jeg trives godt sammen med. Hverdagen er iblant stri, det tar på å ha tenåringer, full jobb, småbarn (minste 1 1/2år), gamle foreldre og ALDRI FRI;-) Jeg trives i livet mitt, og håper jeg finner andre "modne" snakkesalige damer herinne. Kanskje jeg kan finne noen msn-venner etterhvert? Har ikke så mye tid til overs i hverdagen, men litt msn-chat om kvelden er fint...
Superlis Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Velkommen skal du være!!! Det er som det mange ganger før er sagt,en veldig hyggelig gjeng som holder til her inne! Jeg er her mye i perioder,og i perioder litt mindre:) Er 37 år,gift unger mellom 15 år og 11mnd:) har hatt katt som vi måtte omplassere pga av allergi,stor sorg i heimen!! Så atter en gang velkommen:))
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 velkommen hit ;o) håper du har fått med deg det at det er lett å gå inn på denne siden,men desto værre å komme seg ut igjen,hehe. håper du vil trives like godt her,som jeg gjør ;o)
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Velkommen, Luka Jeg er 39 år, har en sønn på 5 og en bonussønn på 20. Jeg er gift med han som har vært mannen i mitt liv de siste 16 årene, har et godt liv og trives. Drømmen er et barn til og å flytte nordover med min lille familie (jeg kommer nordfra men har bodd på østlandet i mange år), men det blir nok ikke med det første
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Hei og velkommen inn i varmen. Her er hvertfall massevis av snakkesalige damer, og vi har alltid plass til en til!
Natteravnen* Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Hei-hei, og velkommen skal du være!!! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 #8 Skrevet 20. mars 2007 My name is Luka I live on the second floor.......tamtamtam......... Velkommen til gards:-) Her henger vi støtt;-))
Maud Skrevet 20. mars 2007 #9 Skrevet 20. mars 2007 Velkommen hit. Her er det mange snakkesalige damer i sin beste alder. Jeg er 38, mor til 2 og nokså nygift med mannen i mitt liv. Fint å vente med å gifte seg, da blir man som nyforelsket igjen :-D
Ronja65 Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 Velkommen:-) Er også 42 og har 4 flotte unger. Her i gården er den minste 1 år om 14 dager:-) Jeg begynner i full jobb neste torsdag. Grugleder meg:-)
Luka har 4barn♡ Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2007 Den sangen betyr mye for meg, og nicket mitt er delvis derfor og fordi jeg en periode så mye på akutten på TV3. Han som spiller Luka der, syns jeg er ganske så kjekk hehe... Morsomt at du la merke til det og tenkte på sangen Attpåklatten :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2007 #12 Skrevet 26. mars 2007 hei hei! håper du koser deg her inne!! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2007 #13 Skrevet 26. mars 2007 My name is Luka I live on the second floor I live upstairs from you Yes, I think you've seen me before If you hear something late at night Some kind of trouble Some kind of fight Just don't ask me what it was Just don't ask me what it was Just don't ask me what it was I think it's 'cause I'm clumsy I try not to talk too loud Maybe it's because I'm crazy I try not to act too proud They only hit until you cry And after that you don't ask why You just don't argue anymore You just don't argue anymore You just don't argue anymore Yes I think I'm okay I walked into the door again Well, if you ask that's what I'll say And it's not your business anyway I guess I'd like to be alone With nothing broken, nothing thrown Just don't ask me how I am Just don't ask me how I am Just don't ask me how I am :-)
Karomamma Skrevet 26. mars 2007 #14 Skrevet 26. mars 2007 Hallo! Jee har helt glemt å ønske deg velkommen, jeg. VELKOMMEN
allerhelstNorge Skrevet 26. mars 2007 #15 Skrevet 26. mars 2007 Hei på deg. Jeg er selv MEGET sporadisk her inne, men skulle ønske jeg hadde bedre tid. Tida strekker overhodet ikke til. Men det flott forum med bare flotte damer er det!!!
brumlemor Skrevet 27. mars 2007 #16 Skrevet 27. mars 2007 Heisann, og velkommen hit. Eg er snart 40 , har tre barn mellom 8 mnd og 13 år. Bur i Bergen og gift med ein alle tiders mann!! Er for tiden heime med minsten og ei nyoperert jente. Skal i jobb igjen 23 april (veit ikkje heilt om eg gleder meg til det) Venter i spenning på svar frå barnehagene i nærheten, men først skal far ha litt permisjon og.
Gla-mor Skrevet 27. mars 2007 #17 Skrevet 27. mars 2007 Oi, na er det lenge siden jeg har vært her! Velkommen til deg. Jeg er 43 og har to barn selv, jente 17år og gutt 9 mnd (fellesbarnet vårt) + 2 bonusbarn på 21år og 14 år. Trives godt på disse sidene, selv om jeg ikke alltid skriver så mye selv. Men nå er det like før medlemsskapet går ut, og jeg jeg begynne på jobb snart også, så da tror jeg at jeg bare blir "lesende" her på DiB.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå