Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Hvordan skal jeg komme over dette? Prøver.... Jeg er godt voksen.
Milletrille Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Hva er grunnen da? Er det bare du som er hysterisk, eller er svigermoren din cruela de ville? Jeg liker ikke at svigermor er i næærheten selv, men jeg har egentlig ingen god grunn. hun er bare oversnill og dullete og prater til meg som om jeg var 15 år, hrmf.....
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Hun er søsteren til cruella.... Sier ikke dette for å være slem, men hun har ingen venner eller noen i familien hennes som liker henne. Ingen er bra nok for henne.... Hun sier stygge ting til meg hele tiden bak samboeren min sin rygg.... Når han ser, så bare smiler hun.. Derfor blir jeg den onde som klager på henne.... Hun skal altid kysse på barnet vårt og prate baby språk.... I dåpen vi hadde nå, så fikk ingen i min familie tatt bilder med barnet, da hun bestemte hele tiden.. Kun Henne, mannen og barna hennes som er verdt noe....
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 fælt at dere har et så dårlig forhold til din svigermor. full forståelse for det, men det jeg ikke forstår er: din fam fikk ikke tatt bilder i dåpen fordi hun bestemte over DITT barn. hva med å bli VOKSEN og ta kontroll over ditt egent barn?????? virket veldig hjelpesløs der gitt og da gir du jo henne kontrollen.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Jeg forstår godt hvordan du har det. Har selv ei vemmelig svigermor, heldigvis er hun ikke sånn som kysser på sønnen min, hadde hun gjort det, hadde jeg spydd...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 ja og det var en voksen formulering eller....? hadde svigermor kysset sønnen min så hadde jeg spydd... bli voksen!!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Er det ulovlig å være ironisk her!!!....
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 var bare så "fjortis" skrevet,uten no beskrivelse. bare slenge ut sånt uten å forklare får ikke andre til å føle sympati.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 uff, forstaar hvordan du har det.. haaaaaaaater naar min svigermot skal kysse og klemme paa datteren min.
Mammas 2 sjarmtroll<3<3<3 Skrevet 27. mars 2007 #10 Skrevet 27. mars 2007 Forstår deg så godt! Hater svigermor ass
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #11 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har det på samme måten. Svigermor er et grusomt menneske. Heldigvis treffer vi de sjelden.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 28. mars 2007 #12 Skrevet 28. mars 2007 Forstår virkelig hvordan du har det, føler med deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå