~Milly~ Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 hei! Er det noen andre enn oss som skal på ul på torsdag? gleder oss så utroooolig mye =) Er kjempespente!
LilleBobble Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Ja, jeg skal på UL på torsdag:) Er så utrooolig spent selv, håper bare alt er bra... Ønsker dere å vite kjønnet?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Ja, min 2 ul er neste torsdag (hvis det teller ) ALT skjer på torsdager føler jeg....Jeg,mor min og datteren min er født på en tordag....alle ul timene og doktor timene er på torsdager og føde terminen er på en torsdag Hehehe.....rart det der
~Milly~ Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2007 Lille Boble: ja,vi ønsker å vit kjønnet =) er sååå nysgjerrige, og håper virkelig de kan se det! Selv er jeg overbevist om at det er en liten gutt =) dere da?
Marlex Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Skal på Ul kl 10 på torsdag! Om vi er spente???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gjett om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) Vi skal vite kjønnet (Hvis det er synlig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå