Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Jeg fikk brev i posten i januar om at jeg og mini måtte ta blodprøver fordi han nekter farskapet. Greit det, jeg vet jo hva svaret er. Vi hadde frist til 6. februar, samme hadde far. Han sa til ei venninne av meg at han hadde vært og tatt blodprøver for noen uker siden nå. Snakket med nav i dag og fikk vite at han ikke har tatt noe prøver enda, ho skulle sende brev til han i dag og han fikk 1 uke på seg før det går til retten. Regner ikke med han tar de nå heller. Hvorfor måtte jeg rote meg borti den drittsekken??? Han gjør dette kun på hevn, vet det er hans unge og det sier han selv... ÅÅÅÅÅH! Blir så frustrert, sint, skuffa og fly forbanna på en gang... Måtte bare få det ut
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Om det er noen trøst så blir han innhentet av politiet for å ta blodprøven hvis han forsetter å la være.... Hadde en slik en her og, som drøya og drøya med blodprøva, også når det endelig var gjort, drøyet og drøyet han med å skrive under papirene, 2 påminnelser,en bor og brev om at det kom til å gå i retten ( fordi han ikke skrev under farskapspapirene..) , så ble det nå gjort til sist... Først den siste uka har frøkna mi hatt pappan sin på papiret, og hun er over 1 år.....:/
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Nå håper jeg det går til retten, og at han holder seg langt langt unna... Er myyye mer til historien, har skrevet en del her inne tidligere. Guttungen har ikke bra av å være sammen med han for han er ikke riktig i toppen. Han har aldri sett han eller spurt etter han for den sags skyld heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå