Gå til innhold

Noen som har erfaringer fra kortbutikken.no??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bestilte dere og var dere fornøyde med design og pris? Vi vurderer å bestille bordkort,invitasjoner,takkekort og meny i serien sølv feeling. Liker tanken på å ha samme motiv som går igjen og syntes designet var enkelt og pent. Noen som har gjort lignende? Hva betalte dere tilsammen isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.. har bestillt derifra..

bestillte først et prøve kort. så bestillte jeg alt derifra.. bord kort, innvitasjoner, gjestebok og div i samme. har ikke fått dem ennå, men får di sikkert snart.

har godtkjent korrektur på mail å det var veldig kjekt..

ville også ha alt i samme stil.

bestiller sikert takke kort derifra å.

Skrevet

Det hørtes fint ut med prøvekort og at du kan godkjenne korrektur! Hvor mye betalte du tilsammen?

Skrevet

er ikke helt sikker.. går litt surr i priser om dagen.. rundt 3000..

men jeg kan skrive inn her når allt er ankommet.. så får du høre om jeg er like fornøyd da...

Skrevet

ja,supert! tusen takk :)

Skrevet

hei!

Jeg bestilte en gjestebok derfra.Veldig fornøyd:)

Skrevet

ja,det var en god ide :) oppfordret dere gjestene til å skrive hilsen til dere iløpet av kvelden da eller limte dere inn bilder i etterkant?

Skrevet

jepp,åsså setter vi engangs kamera på bordet sånn at de kan knipse av hverandre,å der som feks personen har skrevet i boka, limer vi inn bildet;)-av den pesronen..hvis du skjønner:)

Skrevet

Bestilte invitasjoner, bordkort, takkekort til bryllupet og takkekort iforbindelse med dåpen til veslejenta. Veldig fornøyd! Tror jeg betalte ca 1600-2000 kr for det til bryllupet. Vi hadde ikke så mange gjester da, men ca 70 takkekort ble det.

• 2 uker senere...
Skrevet

hei.. nå er pakken fra kortbutikken kommet hit.. endelig.... tok litt lang tid men det var posten sin feil.

er super fornøyd. både abum og kort var flotte..sender dem ut til folk i dag.

husk å bestille korrektur. det er litt kjekt.

lykke til med bestilling..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...