Gjest Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Mens jeg gikk oppover bakken hjemover (laaang tung bakke) og forbannet bekkenløsningen så ble plutselig magen steinhard... Ikke vondt eller noe, bare litt ubehagelig og en rar følelse... kan det ha vætr kynner eller er det for tidlig? er 15+6...
lamsen&lillevenn;) Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 veit ikke men de sier jo at magen blir hard ved en kynner...har faktisk kjent det selv også(er 17) etter en joggetur..knyter seg liksom litt underst på magen...
~hope~ i 7.himmel Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Å,så spennende:o)Hørtes ut som en kynner ja.Næ..det er tidlig å kjenne det ja til å være førstegangs værtfall(etter det min jordmor fortalte) men ikke farlig.Kjente selv mine første i den tiden.Satt i sofaen og slappet av etter arb.dagen og da kjente jeg min første kynner-kjentes ut som en ballong som ble fyllt med luft,og da jeg kjente på magen var den helt hard:o) Men tidlige kynnere,kan også gi deg lekasje tidlig(fra brystene altså)
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Oj... hehe håper ikke spruten plutselig står når jeg koser med sambo da... men det kommer vel litt etter litt... Hehe jaja da sier vi det var en kynner da:)
~hope~ i 7.himmel Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Gratulerer med din første kynner;) Hehe..Ja,Det sies jo at du kan begynne å lekke av å være "lysten" da,så.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå