phantomet Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Nå ringte nettopp mammaen til en av guttene i barnehagen, og lurte på om Junior kunen få bli med dem hjem. Hørte bare to ivrige guttestemmer i bakgrunnen, så det var jo umulig å si nei... *smiler* Det er rart at han plutselig har blitt så stor at han blir med andre hjem på egenhånd....
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 det er en rar og søt og befriende opplevelse.... fine vennen min er på besøk hos noen andre han ;-)
Superlis Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Ja det er rart når de plutselig er på besøk hos andre uten mamman og pappan,jeg har hatt en som ikke gjorde sånt før han ble skolegutt,dvs hadde en god venn i nabojenta og dit kunne han gå)
Maud Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Det er vanskelig å si ja også da, tenk om han savner mamma liksom. Selvfølgelig bare tull, men jeg husker jeg gikk i symbiose med telefonen første gangen storebror var med noen hjem fra barnehagen. Godt da, at de er sosiale og klarer å utvikle vennskapsbånd uten av vi sørger for at det fungerer.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 ...........og vips så kom han hjem, blank i øynene, med en liten søt "venninne" på slep...............sukk...........nyt hvert sekund, dagene og årene flyr avgårde:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå