Gå til innhold

Nå har jeg gjort en "grusom" oppdagelse.... ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært flink i flere dager, og latt være å spise sjokolade...

Idag oppdaget jeg at vi hadde en hel Daimsjokolade liggende i kjøleskapet, og i et svakt øyeblikk begynte jeg å spise av den...

Hva skjer?

Jo, etter kort tids nytelse, får jeg supervondt i magen, og blir kvalm. Nå lurer jeg rett og slett på om jeg ikke tåler sjokolade... Og jeg som elsker sjokolade....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokoladeallergi...... Nei, det er nok skyldfølelsen som spiser deg opp innenifra..... Sjokolade på en mandag.....FY!!!!!!!!!!!

Sier hun som allerde har spist opp godteriet som ble kjøpt i sverige og som skulle være til påske. Må vel ta en tur til da..

Skrevet

Uff da!!!!! Men, men... jeg får migrene av sjokolade..... Hvorfor får man ikke migrene av f.eks gulerøtter?????

Skrevet

Nei og nei,la oss håpe at det bare var samvittigheten som spillte deg et puss:( Sjokolade er så godt!!!! Men er litt godt med gulrøtter også:))

Skrevet

Egentlig er det bra dersom det viser seg at jeg ikke kan spise sjokolade, og at jeg blir fysisk dårlig av det... Dvs at jeg må holde meg unna...

Husker at jeg for mange år siden var regid i kostholdet, og fant ut masse ting om hva kroppen min reagerte på...jeg følte et enormt sug etter ting jeg tydelig ikke burde spise...

Kanskje det er det jeg har opplevd med sjokoladen etter at Måka ble født? Og at det er derfor jeg har lagt på meg istedenfor å gå ned i vekt under ammingen....?

Skrevet

Min oppdagelse påstår jeg var mere grusom enn din :o(

Noen hadde spist opp sjokoladen min som jeg med vilje hadde stæsja bort....

=( Kan ikke få noe for seg selv!

Hrmf...

Skrevet

-må kanskje prøve en anna type sjokolade i morgon...-ja for å sjekke om det er Dajm du ikkje tåler for tida altså...he-he....

Skrevet

-du må nok prøve en anna type sjokolade i morgon...- ja for å finne ut om du kanskje er blitt allergisk mot Dajm... he-he...

Skrevet

Allergisk mot sjokolade? Nei, det var nok et tilfeldig sammenfall i tid. Allergisk mot sjokolade?? Nei, det kan jeg aldri tenke meg.

Skrevet

Hmmm... Skeptisk...;-))))

Men hvis du ikke tåler sjokolade noe mer, så kan jeg godt ta over restene altså ;-)))))

Skrevet

Hmmm..........hva med nøtter da phantis, som det jo er i Julemarsipan og Påskemarsipan...................stakkars stakkars deg..........................................

Og hva med morobollene med sjokolade i, nei dette er ille............det kan ikke være sånn vet du!

Skrevet

Vedder på at det bare er selve Dajmen og ikke sjokoladen. Og det har i hvert fall ikke no' med mengden å gjøre! Det har det aldri her. Æresord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...