Mammapudding Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Noen som har vært på 3D ul i Bodø? Er det noe man kan bestille privat eller trenger man henvisning fra lege? Og hva koster det? Håper noen vet:)
~hope~ i 7.himmel Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Hei der.Vi skal i midten av april:o)betaler vel ca 550,- .Du kan fint ringe dem og høre om de har ledig time,trenger ingen henvisning,men ring snarest om du ønsker 3D,for de er veldig fullbooket.ringte dit i januar jeg og da var de fullbooket helt til påske! søk på ultralyd bodø på gulesider,så kommer dem opp,er forresten han steffensen som har 3D:)
Mammapudding Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2007 Tusen takk for kjempefint svar:)
~hope~ i 7.himmel Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Bare hyggelig-ble så glad da jeg fikk svar på samme spm som deg:)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Hei "Leah eller Johannes i magen". Hører jo at de har fått 3D i Harstad nå, med der trenger du henvisning fra legen. Jeg så at du var fra Harstad. Men du vet kanskje om dette.... Skal selv til Bodø i 3D,når jeg er i min uke 30. Er i uke 24 nå. Gleder meg.
~hope~ i 7.himmel Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Hei lofotjenta med sommergull:) Termin like etter meg du da:)Er akkurat 26+0 idag og skal også dit i min 30.uke...såååå spent:)
Mammapudding Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2007 Hei Lofotjenta med sommergull:) Ante ikke at det er 3D ul i Harstad, supert at du fortalte det:) Må sjekke om jeg har mulighet å få henvisning til det da, men man må vel ha bedre grunn enn at man vil se babyen en gang til å kanskje få vite kjønn;)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 He he he tror nok du må hoste opp en bedre grunn enn det ja..... Lykke til!!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 Heisann "- hope - med liten i magen:)". Ja ser du har termin 27.juni, så jeg ligger vel ca 14 dg bak deg da.... men ukene flyr jo.... Er også spent på 3D i uke 30, har ikke vært borti slik ultralyd før. Siden dette kanskje er vårt siste barn (nr.4), har jeg bestemt meg for å dra. Det vil koste meg dyrt, men pytt pytt. Du får legge inn "notat" her, når du har vært der....spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå