Gå til innhold

sparkebukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om en butikk eller nettside med fine sparkebukser for jenter.. det fins jo ikke lengre:( er litt dumt for det er ganske mye mer praktisk syntes jeg ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Er også glad i sparkebukser!! Var akkurat inne på en dansk nettside, filabel.dk, utrolig mye søtt ( og praktisk) til jente, synes jeg.

Skrevet

hvor i landet bor du? vet om en butikk i Asker sentrum...:)

Skrevet

Sparkebukser, er ikke det sånn heldrakter?? Eller har jeg tatt helt feil der? Har kjøpt masse sånne, til gutt da..

Skrevet

Jeg har også lyst på sparkebukser. De er jo mye mer praktisk enn de som bare går rett over stumpen. Men jeg synes utvalget i norske butikker er HELT elendig. Finnes nesten ikke lenger. Skjønner ikke helt hvorfor. Jeg har kjøpt noen få på type Cubus, og har kjøp noen fra Nøstebarn. Men jeg vil ha flere, så vurderer å ta en shoppingtur til London eller noe, for jeg ser at det i det minste fins flere sparkebukser der og snekkerbukser til små babyer. Om noen av dere kommer av en butikk som har snekkerbukser i Oslo, please let me know... Jeg var til og med innom babyshop, for jeg tenkte at de av alle burde ha praktisk utstyr til babyer, men nei, fant ikke en eneste sparkebukse. Kun sånne hele drakter.

:) akk ja.... så nå sitter jeg og strikker en sparkebukse....

Skrevet

de selger bl a det denske merket molo der. husker desverre ikke hva den heter, men ligger nedi sentrum ca et steinkast unna hødnebø/sivesind.

Skrevet

Eg har kjøpt ei gul sparkebukse på H&M, elles har vi litt strikkakle også. Men vi får arve masse, så eg har ikkje planar om å kjøpe så masse.

Sånne snekkerbukser - dei har knappar i skrittet ikkje sant? For snekkerbukser/sparkebukser uten knappar i skrittet verkar utrulig upraktisk!

Har du sett på Liten og Tøff i Markveien? Eller på Monsoon Kids? Kanskje dei har noko der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...