ano nym Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Tenker på å reise med barn på 1år. Har lyst til å bo på ett sted og kanskje reise rundt i leiebil. Noen som har tips til fly og overnattingssted? Må vel bestilles hver for seg?
Trollet73 Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Jeg føler meg helt hjemme i Toscana, og det er det vakreste sted på jord Norwegian flyr direkte til Pisa, og jeg tror de har gode priser. Jeg ville sjekket på leie av hus, feks agriturismo eller liknende om dere reiser med barn. Toscana har jo alt, så det spørs jo hva dere ønsker. Det enkleste er uten tvil å reise med charter da. Star Tour har turer til Toscana.
Drømmesmurf Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Det er noe som heter Italiaspesialisten. Her er linken: http://www.in-italia.dk/default.asp Vi reiser til Toscana i slutten av mai ... Den søkkemotoren gjorde det nesten vanskelig for oss å bestille, for det var så bredt utvalg. Jeg fikk helt dilla, mannen min også, hehehehe...Lykke til!!!
Lirum Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Italia er et perfekt land for en ferie for familien. Mitt hotteste tips er å klikke seg inn i den italienske døgnrytmen. Stå tidlig opp, spise italiensk søt-frokost ( de jukser, og spier gjerne en eller to til av disse forokostene før lunjs, iallefall om det er arbeidsdag og frokosten er tidlig) - Man må rett og slett spise lunsj (PASA) og middag (CHENA) i de institusjonaliserte tidsrommene - 13-14 - tida, lunsj. 19-21-tida middag! PIAZZA-ene torgene er et utrolig bra sted, finn en eller to favoritt piazza, og kom tilbake kveld etter kveld. Her kan ungene spirnge og hoppe litt mellom rettene og mens de voksne nyter en avsluttning på måltidene, og velger man en piazza i nærheten av der man bor, kan man sitte helt til ungene ikke orker mer og ta de under armen og gå hjem til hotellet. Italia er et land der en ikke er fremmedgjort med barn ute kveldstid - Det er masse barn ute kveldstid! Vi ferierte i VEneziamed våre to små og digget det! god tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå