Tasseliten Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Er så spent at jeg nesten ikke holder ut. Har veldig jente følelse denne gangen, mens pappaen tror det blir gutt og storebror på 5,5 år håper det blir en lillebror. (Han har funne navn til han og) Blir veldig spennende då..... Hadde vært utrolig kjekt å kunne kommet hjem med en bror til klumpen min og så hadde det vært kjekt å få en jente så jeg og kunne kjøpt litt rosa... Skal bli moro å se hvem som har rett. Storebror skal væra med på ul, dette har han gledet seg til i over en mnd. Kommer til å bli så skuffa visst de ikke kan se ka det blir, jeg er ikke av den tålmodige typen. Å blir så kjekt å se dette lille nurket som nettopp har begynt å gi beskjed at det er i megen min....
lamsen&lillevenn;) Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 hei hei!vi skal også på ul til fredag!gleder meg så sinnsykt og er så spent at jeg nesten døøør...magefølelsen sier gutt men samboer tror jente..dette er første barnet vårt så det spiller ingen rolle...bare alt er som det skal med den lille:) lykke til da!
Entil? Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 heja;) jeg skal også på ultralyd på fredag...gruvergleder meg..men slik er det vel for alle..skal dit heldigvis kl 0815...så slipper å gå i spenning i hele dagen...har jo vært på ultralyd for en mnd siden og da....alt stod bra til,så håper virkelig at det gjør det nå også...legen sa da at det muligens var en liten gutt...men kunne ikke si det helt sikkert,så det blir spennende,har hele tiden også trodd at det skulle bli en gutt,mens alle andre rundt meg tror det blir ei jente;) lykke til jenter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå