mamma i august Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Er i 19. uke og har i flere uker kjent spark (?) så jeg hopper i stolen! Det er ikke vondt, men jeg skvetter noe innmari. Noen som har opplevd det samme så tidlig i svangerskapet?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 JAAAA!! hehe... kjenner meg igjen her ja! er naa begynt i uke 19, men dette begynte vel i uke 18... helt spr;tt!! hihi.. litt av noen krefter paa den lille!
minime<3 in belly Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Jeg skvetter til som bare det av og til.... Det er helt sinnsykt som de klarer å sparke der inne. Jeg blir egentlig bare sittende å smile og le.... Er jo så morro at ungen klarer å "skremme" meg på den måten med noen spark i magen. Det er jo en helt fantastisk følelse.
woo-woo Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Skjer det samme med meg Var på besøk på fredag og følte jeg fikk et slag i magen bare utover hvis dere fatter, var ikke vondt, kvapp bare til De jeg var hos forstod jo ingenting hehe Lillegutt er en aktiv krabat.. lurer på hvor harde sparkene kommer til å være på slutten av svangerskapet når de er så sterke nå Er 21 uker på veg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå