Babyheaven OVERTID:( Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Var på ul for 3 uker siden også, og fikk vite kjønnet. En liten smurfegutt var det sa gynekologen.Så jeg har handlet et tonn med blå klær,hehe. Vi kom ivrige dit i dag,og den lille vinket ivrig,og rettet ansiktet rett mot oss. Såååå sinnsykt herlig å se nurket igjen. Og alt var i skjønneste orden også. Så her står gleden i taket kan jeg love dere:) Den lille skjønne viste oss villig hva den hadde mellom bena også,(to ganger)og jeg holdt på å le meg skakk når jeg tenkte på shoppingrundene jeg har hatt de siste tre ukene. For den lille hadde neimen ikke noe tut,det var ei lita jente jo,hehe. Har hatt jentefølelse fra dag en,så jeg fikk sjokk sist de sa det var gutt,men har ikke noe å si. begge kjønn er like velkommne her da:) For en artig dag:)
~La luna~ Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Gratulerer med jenta da Hehe, er jo litt moro da.. Man får jo litt sjokk når man har først får høre en ting, så noe annet Du får ut og kjøpe litt rosa nå da
*RutIetutt* Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 He, he - morsomt da:o) Trodde liksom ikke de tok feil den veien jeg - "hvordan" så jm/legen at det var gutt på forrige ul da? Hvor langt var du da, og hvor langt er du nå? Var du på ul samme stedet? Håper du har latt lappene henge på alle gutteklærene du har kjøpt da;o) Grattis med prinsessen forresten:o)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Hahahaha Så morsomt!!! Jeg skal oxo på ul i uke 28....har fått beskjed 1 gang at dette var helt klart en gutt! Har handla blå vogn, blå klær....ALT egentlig....haha....blir jo litt bad sånt sett hvis det er motsatt kjønn!! Hahahaha.....!! =)
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2007 hei begge to,og tusen takk. Joda lappene henger på,men veninna mi som har termin denne uka får de vel av meg tenker jeg. Handlet rosa i dag da,hehe. Var på samme plassen ja,men gynekolog sist og jordmor i dag. Var nok klitorisen han så sist,hehe. Var i min 16 uke da,og i min 19 uke nå. Flirer. Klarer ikke å slutte å le her heller:)
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Gratulere med jentebaby i magen!!!;o) va omvent her, fikk beskjed om at det va jente, så bestilte rosa og grå emmaljunga vogn, og kjøpte masse rosa. så på fredag fikk vi se at det va en liten gutt istede! hehe, kjempe skøy da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå