@stronauten med 3 små Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Gullgutten vår har vært verdens enkleste og mest fornøyde lille kar til nå, men nå har det plutselig snudd helt. Han har vært mye syk, og jeg vet egentlig ikke om han er helt i toppslag, men det er så mye hyl og skrik dagen lang. Tror han er frustrert over å ikke få gjøre alt han vil...han vil opp på kjøkkenbenken når jeg lager mat, men det er jo bare kaos. Han vil ut med de andre barna, men han går ikke ennå, og er avhengig av at noen kan passe han, og det er det jo ikke alltid anledning til. Han vil vilvil ha alt mulig, men vi må jo nesten si nei av og til...kniver og slagvåpen er jo ikke akkurat leketøy, hehe... Utrolig slitsomt for tiden. Alt blir preget av hyling og protester...hadde han enda begynt å gå, så hadde han kunnet løpt litt utenfor med de andre barna uten at gravide bekkenløsningsmor hadde blitt utslitt ;-p sytogklag...
LindaKristin1980 Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Uff ja, har en her og. Snart 17 mnd gammel. Sutrer og hyler og er så SINT! Rene lemmenet. Håper det er en (kort) periode....
LindaKristin1980 Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Ja, uff har en her og.... 17 mnd gammel. Sutrer og hyler dagen lang, og så SINT som han blir! håper det bare er for en kort periode
Nr.2imai08 Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Her i huset er det nesten samme situasjon...Vår blide, lettvinte lille frøken har de siste to månedene vært veldig utilpass og sutrete. Hun har stakkar vært mye syk og hun har fått flere tenner i denne perioden så jeg regner med at mye av forklaringen ligger her, men at det har vært tunge dager innimellom er ikke til å komme i fra... Hun blir veldig mammadalt når hun er syk, og alt dette har også gått ut over både søvnen hennes og matlysten. Vi sliter med å få i henne mat, og hun er jo ofte trøtt men blir helt hysterisk om vi prøver å legge henne.....vet ikke hva jeg skal finne på. syt og klag her også....
TurangaLeela Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Jeg har det akkurat likt...han er snart 14mnd og kan ikke gå, mye hyling og sutring...skal inn i kjøleskapet, tar på peisen så hendene og alt annet blir svart...skrur av pc, klatrer opp på bordet+++jeg er ganske utslitt og føler jeg blir lett irritert, ønsker jo å være sånn super nanny mamma, med avledning og rolige, bestemte stemmer..i dag brølte jeg NEI til ham for første gang..off..får håpe det bare er en fase.. bare syt og klag her og, hehe:)
Solvor24 Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Håp i vente! Jeg har en 14 mnd jente som jeg syntes var ganske sytete i perioden før hun lærte å gå. Men jeg sytntes hun ble en annen jente da hun klarte komme seg rundt selv, selv om hun kunne krabbe før hun lærte å gå. Tror de føler seg store og stolte når de mestrer gåinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå