Gå til innhold

noen som har prøvd lacserolje?


lillemell-me.hærlige.gutter.

Anbefalte innlegg

nå tenkte jeg at jeg skulle prøve det. og dama på apoteke sa hvis det er modent der nede så kommer han i dag hvis jeg tok det så er jo vært et forsøk da, eller hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

jeg prøvde laxerolje med førstemann, tok det rundt halv seks på kvelden, løpte 5 ganger opp å ned trappen før jeg la meg og vannet gikk klokka 2 på natten, og fødte klokka 6 på morgen.

har termin 31mars og prøvde litt her om dagen, hadde vondt som fy.

var hos jm dagen etter og det så ut til at olja gjorde siste hånd på verket og presset ungen nedover. er nok ikke så mange dager til jeg tar det igjen, håper det virker.

lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til mariamadeleine: høres ut som laxerolja fungerte på deg da, kan jeg spørre hvordan fødselen din var ? har hørt mye om styrtfødsel og sånt når man tar laxerolje ...men begynner og bli så utålmodig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, det gikk fort.

vannet gikk rundt klokka 2 på natten, ringte sykehuset, de bad meg komme inn til skjekk og sa de kom til å sende meg hjem siden jeg ikke hadde veer. tok det helt med ro hjemme, dusjet og spiste osv, for jeg kjente jo ingenting. men når jeg skulle sette meg i bilen halv 4, da gjorde det vondt, da kom veene for fult. tar cirka 40 min til sykehuset, og når jeg kom dit rakk de ikke undersøke meg, og klokka 06.03 kom det ei lita prinsesse til verden.

så jeg er helt klar for å ta laxerolje denne gangn oxo, for jeg er lei nå.

det er bare å prøve...

lykke til

verdt forsøket

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa det gikk fort, vannet gikk rundt 2 på natten, ringte sykehuset, de sa jeg skulle komme inn på en skjekk(og antagelig bli sendt hjem igjen). siden jeg ikke kjente noen ting, så tok jeg tiden med ro hjemme, dusjet og spiste osv.

da vi var klare for å kjøre kom veene, og det fort. ankom sykehuset cirka halv 4, da hadde de ikke tid til å undersøke meg engang, rett inn på føderommet, og ut kom det ei lita jente klokka 06.03.

bare å prøve jenter, er det klart så fungerer det.

jeg tok 2 store spiseskjeer, det smaker ingenting,men konsistensen er merkelig, akkurat som en lipsyl som har ligget i dashbordet en varm sommerdag.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føyer meg i rekken og lurer på hvordan fødselen til mariamadeleine var. Begynner å bli rimelig desperat her nå altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner 3 stk som har gjort det, dem fikk noen mareritt av noen fødsler !!

dem har alle lyst å forby lakserolje helt fordi det endte i noen grusomme styrtfødsler.

Hun ene sliter ennå med underlivet å må inn å opereres...

Vær forsiktige jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakka m jm om å bruke laxerolje, og hun var sterkt imot d! Det kan resultere i styrtfødsel (og medfølgende revning....), eller bare vanvittige rier uten noe mer. Og pga all aktiviteten i endetarmen kan det visst resultere i at et barn som har lagt seg med hodet ned i bekkenet ditt kan snu seg. Og det synes ikke jeg hørtes spsielt fristende ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig forskjellige meninger om det,

jeg fikk beskjed om at det var helt greit å ta det, og det var helt ufarlig.

når det gjelder å få barn er alt individuelt, og alle historier er ulike.

for min del har jeg aldri hørt om noen "skrekk" historier med laxerolje og har bra erfaring. heldigvis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...