Gå til innhold

Hvor lenge har dere tenkt å amme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å slutte - av mange forskjellige årsaker. Lurer derfor på hva dere syns er et greit tidspunkt å slutte på? Jeg vil ikke farge noens mening, så jeg sier ikke hvor gammel babyen er...Årsakene kan sies å være litt egoistiske, huff ikke enkelt dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 1 1/2 år tenker jeg. Måtte slutte ved 13 mnd med forrige, holder det vel gående litt lenger med denne hvis hun vil ha og melka ikke forsvinner.

Skrevet

Håper på tre måneder. Da må jeg begynne på medisiner igjen... :-(

Skrevet

Tulla mi var ikke så glad i pupp og sluttet selv etter 5,5mnd. Gutten min er snart 7 mnd og får kun pupp 1 gang i døgnet nå. Slutter nok helt ganske snart..

Synes man skal slutte når man føler for det jeg. Hvorfor er det egoistisk. Amming er ikke like flott for alle!!

Skrevet

I utgangspunktet til hun er ca 1 år, men vi får se hvordan det går. Kanskje lengre, kanskje kortere. Veldig kos med den puppen da...

Skrevet

Førstemann ammet jeg til hun var 10 mnd, da ville hun ikke mer. Det synes jeg var helt ok, minsten er ennå bare 5 mnd og får mm enda, men ikke like ivrig på puppen som han var før, så vi får se. Styrer han det og selv er det helt greit å slutte, men synes det er så kos jeg da.. Lykke til uansett hva du velger å gjøre..

Skrevet

Jeg håper å klare å få i henne en skvett hver dag til hun er 1,5 år. Akkurat nå er hun 8 mnd og jeg merker dalende interesse for puppen, så jeg tar hver dag som den kommer. Har lagt en slagplan for å få opp antall amminger daglig, så får vi se om det funker..

Skrevet

forrigemann ammet jeg i 22 mnd. Denne er ikke så puppegal så vi får se. Ammer til han ikke vil mere, men hvertfall ett år orker ikke flasker osv................er for lat.

Skrevet

til han er rundt 6 mnd..

Skrevet

Tusen takk for mange svar. Har bestemt meg for å amme i en mnd til, da er babeyn 6 mnd. Da har jeg ammet i over 40 mnd totalt, medberegnet alle ungene. Likevel blir det vel vemodig, siste babyen dette her...

Takk igjen!

Skrevet

hvorfor bare til 6 mnd, er ikke det litt lite hvis han fortsatt vil ha puppen?

Skrevet

Det er vel ikke lite! Jeg synes det er kjempebra jeg.

Skrevet

Ga meg nå, hun er 8 mnd. Hadde ikke mer melk til henne...

Skrevet

minst 6 mnd. Opptil 1 år, hvis han fortsatt vil, og jeg fortsatt har melk.

Skrevet

Første jenta fikk i 3 år, og den andre jenta som nå er 2 år, ammes for fulle mugger ennå. Gir meg når hun ikke vil mere, eller max 3 år.

Koselig å amme, praktisk og ikke minst helsebringende for både mor og barn.

Skrevet

Jeg har lyst til å amme til lillegutt er omtrent et år

Skrevet

Jeg regner også med å amme til han er rundt ett år. Kommer an på hans interesse, men tror jeg ønsker å avvenne hvis han fortsatt er veldig interessert da.

Skrevet

Helt til en av to skjer, 1. jeg mister melka elelr 2. hun ikke vil ha mer. Jeg gidder nok uansett ikke lenger enn til hun er ca ett år.

Skrevet

Anonymium. Synes du er veldig flink. Håper på å amme lenge jeg også. Når begynte du med mat i tillegg?

Skrevet

Så lenge hun vil - men ikke etter ett år tror jeg, hun er snart 7 mnd gammel.

Skrevet

Kengumamma:

Jeg fullammet begge jentene til de var 12 mnd gamle,pga mye allergi i begge familier.

Skrevet

T han har lert å gå, då syns eg d bjynne å c løye ud... Hehe, men d e jarna bare meg;) Ca 1 år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...