Gå til innhold

to små jenter:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oi oi... da må jeg nok begynne å titte litt i noen innlegg som har vært... hihi;)

jenta mi kryper heller ikke men i går forsto ho hvordan ho kom seg framover ved å åle seg... gikk ikke fort men det var sååå stort..;)

gleder meg til kort!:) morsomt dette her;)

Så morsomt at hun har lært å åle seg:) Synes dem lærer noe nytt nesten hele tiden nå. Jeg er kjempe redd for å gå glipp av at h*n gjør noe for første gang. Går nesten konstant med kameraet ,klar til å knipse et bilde hvis h*n gjør noe nytt,hehe:)

I morgen skal jeg på shopping,så da skal jeg handle en liten påskesuprise til dere :) Så om noen dager så er den på tur regner jeg med.

Annonse

Jeg har julibarn :P

det visste du ikke,hva :o) hihi... og h*n er veeeeldig glad i mamman sin,og så er h*n verdens fineste baby:) Hehe:)

I går knuste h*n noe for første gang,rev ned en vinduslampe,lille rakkar`n :) Blir nok ikke siste tingen som går i gulvet nei...

H*n er ikke født den 26.juli,heller ikke den 23.juli:)

hmm... du gjør det ikke lett for meg nei...;)

blir nok ikke siste tingen det nei!!:) litt skummelt når de river ned ting.. plutselig må man begynne å tenke på hvor man har ting.. de kommer jo til overalt:o)

fikk eliminert en fra lista med de datoene da..hihi;)

Annonse

Det var da svært for et mas det var om hint på deg da. :o) hehe

Vet ikke om jeg har så mange flere hint å komme med,uten at du kommer til å skjønne hvem jeg er... Å så må jeg jo ha noen til hilsen deres og:)

Men du kan få ett kjempe lite ett:

Jeg er ikke fra Tønsberg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...