Gå til innhold

to små jenter:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm...*tenke*...vil ikke gi noen store hint riktig enda. Da blir det for enkelt å finne ut hvem jeg er. Å så må jeg jo spare noen til kortet ditt:)

 

Kan si at lille gullet mitt ikke er en av de som er begynt å krype:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi... da må jeg nok begynne å titte litt i noen innlegg som har vært... hihi;)

jenta mi kryper heller ikke men i går forsto ho hvordan ho kom seg framover ved å åle seg... gikk ikke fort men det var sååå stort..;)

 

gleder meg til kort!:) morsomt dette her;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at hun har lært å åle seg:) Synes dem lærer noe nytt nesten hele tiden nå. Jeg er kjempe redd for å gå glipp av at h*n gjør noe for første gang. Går nesten konstant med kameraet ,klar til å knipse et bilde hvis h*n gjør noe nytt,hehe:)

 

I morgen skal jeg på shopping,så da skal jeg handle en liten påskesuprise til dere :) Så om noen dager så er den på tur regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har julibarn :P

 

det visste du ikke,hva :o) hihi... og h*n er veeeeldig glad i mamman sin,og så er h*n verdens fineste baby:) Hehe:)

 

I går knuste h*n noe for første gang,rev ned en vinduslampe,lille rakkar`n :) Blir nok ikke siste tingen som går i gulvet nei...

 

H*n er ikke født den 26.juli,heller ikke den 23.juli:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... du gjør det ikke lett for meg nei...;)

 

blir nok ikke siste tingen det nei!!:) litt skummelt når de river ned ting.. plutselig må man begynne å tenke på hvor man har ting.. de kommer jo til overalt:o)

 

fikk eliminert en fra lista med de datoene da..hihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...kan jo ikke gjøre det for enkelt,det er jo ikke noe morsomt :-)

 

Jeg kan si at jeg kun har 1 barn,og h*n er ikke født 1. eller 2.juli heller:)

 

Hihi,morsomt dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sant det.. er jo veldig spennende... lurer og lurer jeg nå..:) men har en følelse på hvem du er... hatt det en stund.. men tør ikke gjette enda.. er jo så mange det kan være så får vente med å gjette for jeg har sikkert feil.... hihi:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har jo vært veldig sparsom ja.. men er bare en følelse da.. er jo sikkert feil...:o) er fortsatt mange det kan være egentlig...:)

 

så det er bare å gi flere hint... hihi....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei min hemmeligevenn.

 

I dag har vi nyyydelig vår vær her,blir så glad da.

 

Ønsker deg og dine en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da svært for et mas det var om hint på deg da. :o) hehe

 

Vet ikke om jeg har så mange flere hint å komme med,uten at du kommer til å skjønne hvem jeg er... Å så må jeg jo ha noen til hilsen deres og:)

 

Men du kan få ett kjempe lite ett:

Jeg er ikke fra Tønsberg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi... må jo mase litt....:o) du er flink til å gjøre det vanskelig da.... og jeg som er så nysgjerrig...hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,jeg er så treg. Fikk dessverre ikke sendt suprise i går! Skal prøve å få det avgårde i dag....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var pakken sendt :)

 

Hva har dere gjort i dag da?

Her har det vært nydelig vær,så vi har trillet en laaang tur,og så har vi bare sittet ute på altanen å koset oss i solen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende;)

 

vi har også hatt kjempevær så har også gått tur også har vi vært en tur på lekeplass med to av søskenbarna til jentene mine.. så har koset oss masse;)

 

er så deilig med vår og sol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...