selfangerkjerringa Skrevet 19. mars 2007 #1 Skrevet 19. mars 2007 Han er snart 9 år, han har hatt samme matskåla i 4 år, han har hatt akkurat samme matstedet siden vi flytta hit til ny-huset for 6mnd siden, likevel så må jeg bli med ham bort til maten før han kan spise!!! Matskåla er full, han vet hvor den er, likevel går han og trør oppi meg og baby helt til jeg følger ham bort til skåla..... Jeg blir tussete av dette her! Og han går ut og inn og ut og inn femti ganger i løpet av en time, det er greit at det er koselig med vår for oss mennesker, men når vi har husdyr kan det bli litt VEL mye vår-yrhet i husstanden :/ Og NEI det går ikke an å bare la være å slippe ham inn, for han står og banker på glasset i verandadøra. Kidd ju nått. og hvis det ikke funker å banke, begyner han å skrape på vinduet med poter og klør så det blir en sånn "gaffel-mot-tallerken"-lyd... *grøss* blæh!!! - får lyst til å sette ham vekk innimellom... teite katta. pjuh, måtte bare blåse ut litt steam.
Blomman Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 hehe - spiser ikke før matmor sier værsågod nei hehe
selfangerkjerringa Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 jeg skal vise deg stakkar pusen jeg, når jeg henter hagla til gubben og gønner ned pelsdotten!
fødte nydelig gutt 18.05.06. Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 sånn er det å ha katt:) katter er herlige:)
TrineK83 Skrevet 19. mars 2007 #6 Skrevet 19. mars 2007 Hehe, måtte dra litt på smilebåndet av det her. De er jo så vittige!! Kanskje det kan være litt "søskensjalusi" i luften?
selfangerkjerringa Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2007 rart å plutselig bli sjalu når mini er 2 1/2 mnd og vi har ei på 3 fra før som forøvrig gir katten MASSE oppmerksomhet...hehe
fødte nydelig gutt 18.05.06. Skrevet 19. mars 2007 #8 Skrevet 19. mars 2007 hvordan kan du skrive sånt om katten din?gi den til noen som er glad i dyr.....
selfangerkjerringa Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. mars 2007 hehe han er jo selvsagt søteste pusen i verden Har hatt ham siden han var 8 uker, og skal spa'n ned i hagen når han dævver (AV ALDERDOM og ikke hagle) om maaaange år men han kan irritere på seg gråstein ja...
Stollima Skrevet 19. mars 2007 #11 Skrevet 19. mars 2007 Føler med deg,har det akkurat som du,vår blir 11 år,goooshhh så innmari klengete det går an å bli,det kan til tider vere en skikkelig tolmodighets test,men elsker no katta før det.......men av og til så har man bare lyst til å kaste den på hue ut.....
Salsa Skrevet 19. mars 2007 #13 Skrevet 19. mars 2007 Jeg hiver meg på og sier teite kattER jeg! Vi bor i et nabolag hvor flere naboer har katter, og alle - da mener jeg ALLE - bruker tomta vår som gjennomgangstrase. Og det er her alle hannkattene står og hyler om våren. I morges sto to av dem på trappa vår og freste og hylte til hverandre, mens den ene pissa ned hele plattingen vår. Det STINKER overalt. JEG HATER KATTER!!!! Har hatt katt selv, men den siste vi hadde i 12 år var en innekatt som gikk på do inne. Nå blir det aldri mer katt på oss. Er så lei dem!!! De driter i alle ledige sandflekker som er - også sandkassa på lekeplassen. Jeg orker ikke å la ungene mine leke der, faktisk. Og jeg er ikke prippen, altså. Tåler litt, liksom. Sånn, da fikk jeg ut litt steam også ((:
Salsa Skrevet 19. mars 2007 #14 Skrevet 19. mars 2007 Dette hadde selvfølgelig ikke noe med resten av innlegget ditt å gjøre, bare overskriften (he he).
Solita 79 Skrevet 19. mars 2007 #15 Skrevet 19. mars 2007 hehe skjønner deg så godt ka-ping. akkurat slik er vår katt også. jeg må alltid bli med ho tl mat skåla. guuu så irriterende. også skal ho alltid være med meg inn på do?! hvor ho står og ser på meg. vår yr som ho er vil ho gjerne ha service om natta også, får ho det ikke som ho vil går ho inn til et av barna oj jaamer, for da vet ho noen kommer sikkeli møkka katt til tider ja... men også verdens søteste ja hehe...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #16 Skrevet 19. mars 2007 strø pepper, gjerne hele pepperkorn på plena/ hagen din, de liker ikke lukta og da slipper du lukta, det har jeg gjort dette er heller ikke giftig om et barn skulle putte det i munnen
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #17 Skrevet 19. mars 2007 kanskje katta di er dårlig? Den er jo ganske gammel, og det er ikke uvanlig med orm, urinveisinfekson el l. Prøv å kjenne etter om ho har hovne kjertler. Det kan jo hende at ho prøver å fortelle deg noe. Katta mi var ganske rar en periode (som du beskriver) Men mista i tillegg hår. Det viste seg å være kreft. Lykke til Maria
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #18 Skrevet 19. mars 2007 Herregud, skyte katten??? Et dyr har følelser den også, j.... dyremisshandler!!!
Hanne og jentungen Skrevet 19. mars 2007 #19 Skrevet 19. mars 2007 Vi kan bytte? Du tar mine to så tar jeg din...
selfangerkjerringa Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #20 Skrevet 19. mars 2007 jaaada. les nå hele greia før du kommenterer tin, din anonyme vattnisse.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #21 Skrevet 19. mars 2007 Har lest HELE innlegget ditt ka-ponge-long!!!! Noen skulle ikke hatt dyr...
Hanne og jentungen Skrevet 19. mars 2007 #22 Skrevet 19. mars 2007 Haha anonym, og noen skulle ikke ha lov til å si sin mening:) Hvis du leser hele tråden ser du at ka-ping på ingen måte har noen som helst intensjon om å skyte katta si, men at hun av og til føler for å gjøre det. Har selv ei katte på 14 år i hus som jeg tidvis gjerne skulle skutt, men selvsagt gjør jeg ikke det. Jeg er jo glad i dyret. Jeg har tidvis lyst til å kvele mammaen min også jeg, men det betyr ikke at jeg er potensiell drapskvinne som ikke burde omgås mennesker. hehe:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå