Expat Skrevet 19. mars 2007 #2 Skrevet 19. mars 2007 Første mnd var det mye mer enn vanlig, men nå er det omtrent en dag lenger enn før. Og litt mer kommer. Men så verdt det da! Ingenting å tenke på, og ingen hormoner!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Takk for svar. Håper jeg er like heldig som deg. Jeg snakket nemlig med venninna mi som hadde holdt på i 14 dager første mensen. Hørtes ille ut. HI
Expat Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Vel, fikk satt den inn under mensen, og da varte den såpass lenge, ja. Men det ble jo bedre etter hvert!
Raffna Skrevet 20. mars 2007 #5 Skrevet 20. mars 2007 Varer ca. 1 uke, men begynner veldig forsiktig, så veldig kraftig ca. 2 dager, så dabber det av, men tar noen dager før helt ferdig... Helt enig at det er så verdt det, ingen hormoner (som jeg blir gal av), og ikke noe å tenke på de neste åra...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2007 #6 Skrevet 20. mars 2007 Det er nøyaktig slik jeg også opplever det.. Først lite i etpar dager, deretter vanvittig mye i 2-3 dager, men det kan går over 1 uke før jeg er helt ferdig. Det kommer litt sånn etterutflod.. litt ekkelt...
MintCondition Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Ca en uke her, kanskje 8-9 dager inkl småblødningene på slutten. Ille blødninger de første par dagene da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå